کد خبر: ۳۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

گلایه فرماندار سروستان از تعویق در تحویل واحدهای پروژه مسکن مهر

فرماندار سروستان در جلسه ای با پیمانکار ضمن گلایه از تعویق در تحویل واحدهای پروژه مسکن مهر گفت: اکثر کسانی که در این پروژه ثبت نام کرده اند تنها امید برای خانه دار شدنشان همین پروژه مسکن مهر دولت دهم است .

به گزارش شیرازه به نقل از استانداری فارس فرماندار سروستان در جلسه ای با پیمانکار ضمن گلایه از تعویق در تحویل واحدهای پروژه مسکن مهر گفت: اکثر کسانی که در این پروژه ثبت نام کرده اند تنها امید برای خانه دار شدنشان همین پروژه مسکن مهر دولت دهم است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سروستان، هادي صنعتی در کمیته مسکن مهر شهرستان سروستان، افزود: این پروژه 17 ماه پیش باید تحویل داده می شد ولی متاسفانه پیمانکاربه این تعهد عمل ننمود.

وی با بیان اینکه بد قولی در قبال مردم قابل تحمل نیست، افزود: آخرین مهلت تحویل پروژه پایان شهریور است.

صنعتي در ادامه گفت: کمتر از 10درصد از کار باقی مانده است؛ ما هزینه را تامین کرده ایم و باید با دو شیفت کاري، پروژه فعال شود.

فرماندار سروستان همچنین اظهار داشت: در شهر کوهنجان پروژه 450 واحدی مسکن مهر خود مالک شروع به کار کرده و در فاز اول 320 نفر از متقاضیان مشخص شده که زمین با متر مربعی سه هزار تومان به آنان واگذار شده است و بايد متقاضیان در اسرع وقت نسبت به تحویل زمین، تشکیل پرونده در بانک مسکن و ثبت نام در سایت مربوطه تا 25 مرداد اقدام كنند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان