کد خبر: ۳۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

شهرداری مرودشت از خبرنگاران تجلیل کرد

مانند سال‌های گذشته شهرداری مرودشت از خبرنگاران مرودشتی تجلیل کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از مرودشت بعد از ظهر امروز مانند روال سال‌های گذشته شهرداری مرودشت از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم که به همت روابط عمومی این شهرداری برگزار شد، غلام علی خسروانی شهردار مرودشت ضمن یادآوری مجاهدت و فداکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه در طول دفاع مقدس شهادت مظلومانه شهید صارمی در افشای اقدامات مذبوحانه دشمنان در کشتار مردم بی‌دفاع و ستم دیده افغانستان را سرآغازی برای نام‌گذاری این روز بزرگ اعلام کرد.

خسروانی افزود: در آموزه‌های دینی ما قلم از حرمت ویژه‌ای برخوردار است و اصحاب قلم باید قداست و حرمت آن را در عمل حفظ کنند.

شهردار مرودشت اضافه کرد: خبرنگاران پاسدار حریم حق‌گویی و دفاع از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های رهبری و شهدا هستند و رشد و توسعه همه‌جانبه شهر و کشور مستلزم عزم جدی خبرنگاران در اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های خبرنگاران در کنار انتقاد دلسوزانه به‌منظور پیشبرد اهداف انقلاب، بیان دستاوردها و پیشرفت‌های جامعه است.

شهردار مرودشت همچنین بیان داشت: شهرداری مرودشت یک شهرداری بزرگ است و به‌یقین با نواقصی نیز رو به رو است و امیدواریم با تلاش کارکنان آن و مردم مرودشت در راستای توسعه هرچه بیشتر این شهر قدم‌های اساسی برداریم و در این راه دستان پر مهر خبرنگاران را می‌فشاریم و از آنان طلب یاری داریم.

وی ابراز داشت: شهرداری یک نهاد غیردولتی است که از درآمدهای محلی تغذیه می‌شود و با نظارت نهادهای نظارتی تلاش دارد که پرداخت‌ها و عوارض شهروندان را به بهترین شکل ممکن هزینه کند.

شهردار مرودشت خاطرنشان کرد: خبرنگاران در آشتی دادن هرچه بهتر مردم با شهرداری‌ها نقش به‌سزایی دارند و با نقد دلسوزانه در راستای توسعه هرچه بیشتر شهر نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

به گزارش فارس، شهر مرودشت با دارا بون چهار هفته‌نامه فعال و فعالیت خبرگزاری‌های معتبر کشور و سایت‌های گوناگون مجازی در آن فاقد هرگونه انجمن صنفی و تشکل رسانه‌ای است که همت مسئولان را می‌طلبد تا در پی حل مشکلات این قشر زحمتکش باشند.

اما کمی با فاصله از مرودشت، در مراسمی با حضور اعضای شورای تامین و کارکنان فرمانداری خرم بید و خبرنگاران فعال و خانواده‌های‌شان در شهرستان خرم بید تجلیل به عمل آمد.

فرماندار خرم بید در این جلسه گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی و بصیرت هستند و وجود آنها در هر منطقه موجب رشد و توسعه می‌شود.

داوود ایوبی افزود: وجود خبرنگار منصف، آگاه به مسائل جامعه و روشنگری عالمانه می‌تواند رافع بسیاری از مشکلات امروزی باشد.

وی گفت: در بسیاری از مواقع خبرنگاران توانمندی‌ها و نارسایی‌های شهرستان را با ارائه گزارش‌های خود بازگو کرده که این عمل ضمن معرفی شهرستان مسیر خدمت‌رسانی به مردم را آسان‌تر می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید با تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری‌ها که بیشترین حضور در جلسات در این شهرستان را داشته‌اند از روزنامه های محلی و خبرگزاری فارس که بیشترین نقش را در در درج اخبار شهرستان خرم بید داشته‌اند به صورت وی‍ژه قدردانی کرد.

در این مراسم فرمانداری خرم‌بید که میزبان مسئولان و خبرنگاران و اعضای شرکت کننده بود لوح تقدیر و هدایایی به خبرنگاران فعال در این شهرستان اهدا شد.

به گزارش فارس، شهرستان خرم‌بید به مرکزیت صفاشهر در شمال استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان