کد خبر: ۳۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱

بدهی 9 میلیارد تومانی یک کارخانه به شهرداری مرودشت

شهردار مرودشت گفت: یک کارخانه در این شهرستان بیش از 9 میلیارد تومان به شهرداری مرودشت بدهکار است و سال‌ها از عدم پرداخت آن می‌گذرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس غلامعلی خسروانی امروز اظهار داشت: این کارخانه بیش از 9 میلیارد تومان به شهرداری مرودشت بدهکار است و هر بار که اقدام به وصول آن می‌‌شود با توصیه مسئولان و به دلیل مشکلات این کارخانه، از حق قانونی شهرداری چشم‌پوشی می‌شود.

خسروانی افزود: مسئولان این استان و شهرستان در تلاش برای حل مشکلات این کارخانه هستند اما این شهرداری نیز به عنوان دومین شهرداری استان فارس با مشکلات عدیده مالی رو به‌رو است و در آستانه بحران مالی قرار دارد و این وضعیت بحرانی به مسئولان استان فارس و شهرستان مرودشت نیز اعلام شده است.

شهردار مرودشت اضافه کرد: در طول دو سال تصدی بر شهرداری مرودشت با توجه به مشکلات عدیده مالی با استفاده از توان موتوری و نیروهای شهرداری خدمات قابل توجه‌ای در شهر صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به لوله‌گذاری کانال‌های شهری، تکمیل جداول و تک لبه‌های شهری، احداث پارک‌های پرستار، پارک حاشیه‌ای خلیج فارس و بوستان شهدای گمنام اشاره کرد.

وی اضافه کرد: هدف شهرداری مرودشت بر این بوده است که شهروندان در تمام قسمت‌های این شهر در کمترین زمان از فضای سبز و پارک‌های ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

خسروانی ادامه داد: تکمیل پروژه شهر بازی و سوله مدیریت بحران از دیگر اولویت‌های این شهرداری است و با تعامل بسیار خوبی که با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی داریم، وی قول داده است که با تمام توان در ایجاد تحول در شهر تلاش کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان