کد خبر: ۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

فوتبال ببینید و در کار خیر شریک شوید

هفته پنجم لیگ برتر از روز جمعه آغاز می‌شود و اگر می‌خواهید به زلزله زدگان کمک کنید این هفته به ورزشگاه بروید و فوتبال ببینید.

به گزارش شیرازه به نقل ازفارس، لیگ برتر بعد از وقفه‌ای یازده روزه از روز جمعه از سر گرفته می‌شود. این در حالی است که همه چیز تحت تاثیر زلزله آذربایجان شرقی قرار دارد و اهالی فوتبال برای همدردی با مصیبت زدگان این فاجعه، درآمد حاصل از بلیت فروشی هفته پنجم را به زلزله زدگان اختصاص می‌دهند. بنابراین این هفته علاقمندان برای دیدن بازی‌ها به ورزشگاه بروند چرا که در این صورت هم فوتبال می‌بینند و هم در کار خیر مشارکت می‌کنند.

صبای قم - فجرسپاسی در هفته پنجم؛

صبای قم و فجرسپاسی هر دو 9 امتیازی هستند و صبا با تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار دارد و فجر چهارم است. یحیی گل محمدی روز گذشته از سرمربیگری صبا استعفا کرد اما مدیرعامل باشگاه امروز گفت که این مربی از برخی بازیکنان دلخور است ولی امروز به تمرینات برمی‌گردد. با این شرایط باید دید آیا سرمربی صبا حاضر می‌شود بار دیگر به این تیم برگردد یا خیر. در سوی مقابل شاگردان یاوری بسیار با انگیزه و با نشاط فوتبال بازی می‌کنند و به دنبال باقی ماندن در جمع بالانشین‌ها هستند.

انتهای پیام/20


برچسب ها: فوتبال ، کار خیر ، فجر ، شیراز
نظرات بینندگان