کد خبر: ۳۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱

از خبرنگاران شهرستان مهر تجلیل به عمل آمد

به مناسبت روز خبرنگار طي جلسه اي با حضور فرماندار، بخشدار مركزي و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان مهر از خبرنگاران خبرگزاري ها ، روزنامه ها و سايت هاي خبري فعال شهرستان مهر در محل فرمانداري تقدير و تشكر به عمل آمد.

به گزارش شیرازه به نقل از استانداری فارس به مناسبت روز خبرنگار طي جلسه اي با حضور فرماندار، بخشدار مركزي و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان مهر از خبرنگاران خبرگزاري ها ، روزنامه ها و سايت هاي خبري فعال شهرستان مهر در محل فرمانداري تقدير و تشكر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهر، در اين ديدار حسینعلی حسین شیری فرماندار محترم شهرستان مهر ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید در تهیه اخبار خود را مامور به تکلیف ببینند نه مامور به نتیجه ، یعنی با قصد ، نیت و افکاری متصل به اهل بیت (ع)  به دور از هرگونه غرض ورزی به تهیه و انعکاس اخبار بپردازند. خبرنگاران باید با انعکاس صحیح و سالم اخبار همچون بازوانی جهت پیشبرد اهداف حمایت از مظلومیت و خوداتکایی جمهوری اسلامی باشند.

حسین شیری در خصوص وضعیت فرهنگی و روانی شهرستان مهر و منطقه گفت: متاسفانه تاكنون مسائل حاشیه ای شهرستان مانع از رسیدن خیلی از خدمات بوده است و خوشبختانه ما موفق شدیم با ایجاد اتحاد و روابط اجتماعی سالم  بین گروه های مختلف مردم آرامش را به فضای شهرستان مهر بازگردانیم.

فرماندار محترم شهرستان مهر گفت: بنده ضمن تعامل با جناح های مختلف شهرستان فارغ از مسائل سياسي و جناحی ، معتقد به اصولگرایی هستم، البته نه هر اصولگرایی ، تعریف من از اصولگرایی اصولی است که مقام معظم رهبری تعریف کرده است ، اصولی که مبتنی بر شرافت انسانها ، خدمت رسانی به محرومان ، جذب حداکثری و دفع حداقلی است و سخنان مقام معظم رهبری برای من لازم الاجراست.

حسین شیری گفت: مردم شهرستان های مهر و لامرد  ملتي  به هم پیوسته با عقاید فرهنگی مشترک و ارتباطات تنگاتنگ هستند و هیچگونه مشکلی باهم ندارند و مسئولین نباید با به چالش کشیدن یکدیگر این جو آرام و دوستانه را متلاطم کنند.

حسینعلی حسین شیری گفت: من در مقام فرماندار مهر نسبت به مسائل شهرستان غیرتی برخورد می کنم و حتی خود را بیشتر از یک فرد بومی ، متعصب به مسائل شهرستان مهر می دانم و در تمامی امور و مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و با تمام قدرت از منافع شهرستان مهر دفاع خواهم کرد.

حسین شیری بیان داشت: در حوزه خدماتی و راه سازی  با پیگیری های فراوان طي تفاهم نامه اي اعتباري بالغ بر 600 ميليارد ريال بين وزارت نفت و وزارت راه جهت تكميل محور مهر-گله دار- دارالمیزان در نظر گرفته شد كه هنوز عملياتي نشده است، البته تاكنون شركت جهاد نصر فارس 150 ميليارد ريال در اين محور هزينه كرده است؛ ضمناً در آینده ای نزدیک جاده وراوی-مهر به صورت دوباند تعریض خواهد شد.

فرماندار شهرستان مُهر افزود: در خصوص مسائل معیشتی و رفاهی شهرستان جهت تجهیز اتاق عمل بیمارستان مهر 2400 میلیون ریال اعتبار مصوب شده که در مرحله اول 1700 میلیون ریال آن پرداخت شده است و مبلغ باقیمانده نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وي افزود: همچنین موفق شدیم جمعیت هلال احمر شهرستان را از نمایندگی به یک اداره مستقل تبدیل کنیم ، ضمناً جهت کمک و امداد رسانی به مردم محروم دارالمیزان پایگاه امداد جاده ای هلال احمر و پایگاه اورژانس 115  در سه راهی دارالمیزان احداث خواهد شد.

حسین شیری بیان داشت:  در خصوص مسائل آموزشی بنده از ابتدای مسئولیتم در این شهرستان پیگیر مصوبه احداث مرکز فنی حرفه ای شهرستان شدم که باوجود اینکه مصوبه  سفر دور اول ریاست محترم جمهوری بود تاکنون محقق نشده بود و خوشبختانه اکنون مجوز آن صادر شده و به زودی کار خود را تا احداث ساختمان اصلی در یکی از مدارس آغاز می کند.

در پايان محمدرضا زماني بخشدار مركزي مُهر گفت: رسانه ها و خبرنگاران در عصر جديد بيشتر از گذشته بر افکار و اذهان عمومی جامعه  از طریق خروجي هاي خبري تاثیر مي گذارند و بايد با انعكاس بيشتر نقاط قوت سياسي - اجتماعي و اقتصادي منطقه باعث افزايش روحيه اميد و خود باوري در جوانان شوند.

 انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان