کد خبر: ۳۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱

تجليل از خبرنگاران شهرستان خرم بيد

در مراسمي با حضور اعضاي شوراي تامين، كاركنان فرمانداري و خبرنگاران و خانواده هاي آنان از خبرنگاران فعال شهرستان خرم بيد تجليل به عمل آمد.

به گزارش شیرازه به نقل از استانداری فارس در مراسمي با حضور اعضاي شوراي تامين، كاركنان فرمانداري و خبرنگاران و خانواده هاي آنان از خبرنگاران فعال شهرستان خرم بيد تجليل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خرم بيد، فرماندار خرم بيد در اين جلسه گفت : خبرنگاران سفيران آگاهي و بصيرت اند ووجود آنها در هر منطقه موجب رشد وتوسعه آن شهرستان مي شود.

داوود ايوبي افزود : وجود خبرنگار منصف ، آگاه به مسائل جامعه و روشنگري عالمانه مي تواند رافع خيلي از مشكلات امروزي باشد .

وي گفت : در خيلي از مواقع خبرنگاران توانمندي ها و نارسايي هاي شهرستان را با ارائه گزارشهاي خود بازگو مي كنند كه اين عمل ضمن معرفي شهرستان مسير خدمت رساني به مردم را آسانتر مي كند.

رئيس شوراي اداري شهرستان خرم بيد با تجليل از خبرنگاران صداو سيما و خبرگزاري جمهوري اسلامي كه بيشترين حضور را در جلسات شهرستان داشته اند از روزنامه هاي خبر جنوب ، عصر مردم سبحان و خبرگزاري فارس كه بيشترين نقش را در در درج اخبار شهرستان خرم بيد داشته اند به صورت وي‍ژه قدرداني نمود.

در اين مراسم فرمانداري خرم بيد كه ميزبان مسئولين و خبرنگاران و اعضاي شركت كننده بود لوح تقدير و هدايايي به خبرنگاران فعال شهرستان اهدا شد.

شهرستان خرم بيد به مركزيت صفاشهر در شمال استان فارس واقع شده است.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان