کد خبر: ۳۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

611 نفر در تصادفات جاده‌ای فارس مجروح شدند

فرمانده پلیس راه استان فارس گفت: در مرداد‌ ماه جاری 611 نفر در تصادفات جاده‌های استان مجروح شد‌ند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز احمد احمدی بعد‌ از‌ ظهر امروز در مراسم افتتاح قرارگاه عملیاتی کاهش تصادفات رانندگی فارس اظهار داشت: در مردادماه جاری 611 نفر در تصادفات جاده‌های فارس مجروح شده‌اند که از این تعداد 88 مجروح متعلق به دو محور نورآباد و قائمیه است.

فرمانده پلیس راه فارس با بیان اینکه در سه سال گذشته تلفات جاده‌ای در شهریور‌ماه، بحرانی‌ترین وضعیت را داشته است، اضافه کرد: از سال 88 تا 90، در شهریور‌ماه بحرانی‌ترین وضعیت و بیشترین تعداد کشته و مجروح را در جاده نورآباد و قائمیه داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: طی این سه سال، تعداد مجروحان و تلفات در جاده نورآباد و قائمیه سیر صعودی داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز بر ضرورت گسترش و توسعه اعمال مدیریت ترافیکی به شیوه الکترونیکی تاکید کرد و گفت: اعمال مدیریت ترافیکی به شیوه الکترونیکی باید گسترش یابد چراکه در حال حاضر در سطح دنیا مدیریت الکترونیکی گسترش یافته و ما نباید از این فناوری عقب بمانیم.

حسام قلعه‌دار با بیان اینکه تعداد دوربین و نظارت تصویری باید در سطح شهر افزایش یابد، خاطرنشان کرد: امسال 28 دستگاه دوربین پیشرفته در سطح شهر شیراز راه‌اندازی می‌شود.

قلعه‌دار در ادامه بر تشکیل کمیته  ITS تاکید کرد و گفت: چهار دروازه اصلی شهر باید مجهز به دوربین باشند و این دستگاه باید در 20 خیابان اصلی نیز نصب شود.

وی اضافه کرد: نقاط حادثه‌خیز شهر باید بیش از هر جا توسط دوربین‌ها هم‌پوشانی‌ داشته باشند.

به گزارش فارس، بعدازظهر امروز با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف فارس قرارگاه عملیاتی کاهش تصادفات رانندگی این استان افتتاح شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان