کد خبر: ۳۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

کاهش تصادفات با استقرار پلیس در نقاط حادثه‌خیز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: 80 درصد تلفات جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز استان با حضور موثر پلیس راهنمایی و رانندگی قابل پیشگیری است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح قرارگاه عملیاتی کاهش تصادفات رانندگی فارس با تاکید بر برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اظهار داشت: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز ضروری است و در این راستا می‌توان از 80 درصد تلفات جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز با حضور موثر پلیس راهنمایی و رانندگی پیشگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: هر کجا پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته، تصادفات کمتری رخ داده است.

وی همچنین با بیان اینکه هر دوربین به معنای حضور یک نیروی پلیس است، خواستار فعال شدن هر چه سریع‌تر دوربین‌ها در نقاط مختلف شد.

سجادیان تصریح کرد: آموزش و اعمال قانون باید همراه با یکدیگر ارائه شود تا شاهد تاثیرگذاری بیشتر اقدامات باشیم.

وی در ادامه از افزایش واحدهای گشتی در حوزه نیروی انتظامی خبر داد و گفت: واحدهای گشتی را در حوزه نیروی انتظامی افزایش داده‌ایم تا دیگر از سایر دستگاه‌ها کمک نگیریم.

رئیس پلیس استان فارس اضافه کرد: در این راستا 39 خودرو مگان برای امور ترافیکی فعال و 50 خودرو دیگر به پلیس راه‌ها اضافه کردیم.

وی در پایان افزود: قرارگاه شیراز - آباده به صورت 24 ساعته فعال است که هفت ایستگاه به صورت 24 ساعته در پلیس راه‌ها مستقر شده و در پلیس راه‌ها واحدهای گشتی وجود دارد.

به گزارش فارس، بعداز‌ظهر امروز با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف این استان قرارگاه عملیاتی کاهش تصادفات رانندگی فارس افتتاح شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان