کد خبر: ۳۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

قبور مطهر شهدای قیروکارزین گلباران شد

همزمان با هفته دولت قبور مطهر شهدا در قیروکارزین با حضور مسئولان محلی گلباران شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، فرماندار قیروکارزین در مراسم گلباران قبور مطهر شهدا در قیروکارزین اظهار داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به ترویج و تبلیغ فرهنگ اصیل ایثار و شهادت در جامعه نیاز داریم چراکه اقتدار امروز ما نتیجه مجاهدت شهدا و جان‌فشانی آنها برای اسلام، انقلاب و کشور است.

عبدالحسن صمدنژاد با بیان اینکه بیداری که در دنیای امروز اتفاق افتاده با درس گرفتن از خون شهدای انقلاب اسلامی است افزود: امروز عزت حیات و ممات مسلمین مرهون خون شهیدان بوده و اگر مظلومان جهان جسارت یافته در مقابل مستکبران بایستند و مقاومت کرده و از حق خود دفاع کنند، به برکت ایثارگری شهدای عزیز است.

این مقام مسئول امنیت و آسایش امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدای انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: تمام سرمایه‌های مادی و معنوی ما امروز نتیجه و محصول مجاهدت و خون شهداست و ما وظیفه داریم در پاسداری از این جایگاه و منزلت بی‌نظیر تمام همت خود را به کار گیریم.

صمدنژاد ادامه داد: امروز وظیفه ماست تا با خانواده‌های معظم آنها که بدون هیچ چشم‌داشتی فرزندان خود را در راه اسلام فدا کردند با احترام و بزرگی رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌ها و دغدغه‌های فرهنگی در کشور می‌تواند راهگشای بسیاری از امور باشد خاطرنشان کرد: امروز کانون توجه دشمنان بر مسئله تهاجم نرم بوده و تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید مبارزه، هجوم ملت ایران اسلامی را در دست‌یابی به اهدافش ناکام گذارند.

فرماندار قیروکارزین ادامه داد: در چنین شرایطی ما باید با هوشیاری کامل از تمام نیرو و توان خود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کشور استفاده کنیم.

به گزارش فارس، در آغاز هفته دولت فرماندار، امام جمعه و مسئولان محلی قیروکارزین با نثار صلوات و فاتحه به مزار شهیدان یاد و خاطره سلحشوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و همچنین انجام افتتاحیه‌ها، بازدید و پیگیری پروژه‌های عمرانی، دیدار و گفت‌وگو با مردم، کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته دولت در قیروکارزین است.

انتهای پیام/‌ص

نظرات بینندگان