کد خبر: ۳۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

کارمندان با نیت رضای خداوند خدمت کنند

امام جمعه قیروکارزین گفت: کارمندان دولت با نیت رضای خداوند خدمت‌گذاری کنند چراکه رشد و شکوفایی کشور در سایه انگیزه‌های الهی میسر می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری عصر امروز در همایش تجلیل از کارمندان نمونه قیروکارزین اظهار داشت: کارمندان به عنوان کسانی که امتیاز خدمت‌گذاری در نظام اسلامی نصیب آنان شده است با نیت رضای خداوند خدمت‌گذاری کنند چرا که رشد و شکوفایی کشور در سایه انگیزه‌های الهی میسر می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ابراز داشت: کسانی که در جهان امروز دم از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می‌زنند خود عامل ترور در دنیا به طور گسترده بوده و به شهادت رساندن رجایی و باهنر و سایر شخصیت‌های انقلابی ما تنها نمونه‌ای از این حرکت‌های تروریستی دشمنان است.

اکبری ادامه داد: بدون شک این دو شهید بزرگوار الگویی حقیقی برای کارکنان دولت هستند چرا که پایداری نظام و انقلاب و حرکت در مسیر ولایت هدف اصلی شهیدان رجایی و باهنر بود.

امام جمعه قیروکارزین با بیان برخی از خصوصیات خدمت‌گذاران دولت تصریح کرد: هر مسئول در نظام اسلامی باید تقوای الهی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهد و دقت و تلاش در کار و تکریم ارباب رجوع از خصوصیات یک خدمت‌گذار در نظام اسلامی باشد.

وی ادامه داد: باید در این هفته خدمات دولت را به اطلاع مردم رسانده و باعث ایجاد نشاط و امیدواری در جامعه شویم.

وی با اشاره به دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: طبق بیانات ایشان باید ضمن ذکر نقاط قوت و ضعف نقاط قوت را پررنگ‌تر نشان دهیم چرا که خدمات خوبی در کشور صورت گرفته و بر دولت تکلیف است که برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و مقابله با تورم و گرانی‌ها تلاش کرده و تا آخرین لحظه مسئولیت با کوشش و جدیت به انجام خدمات بپردازد.

اکبری با ذکر خدمات دولت و مسئولان در قیروکارزین ضمن تقدیر از تلاش‌های آنان بیان داشت: خدمات بسیار خوبی در زمینه بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستان و ساخت خانه‌های بهداشت، بهبود وضعیت راه‌ها و جاده‌ها، تلاش برای استقرار مرکز پلیس راه، تامین و بهبود آب شرب شهری و روستایی، گازرسانی به شهرها و روستاها در بخش‌های مرکزی و افزر، عمران و آبادی، بهسازی و اجرای طرح‌های هادی روستایی، توسعه فضاهای آموزشی و همچنین فضاهای ورزشی سرباز و سرپوشیده، ایجاد صنایع و کارخانجات و تلاش برای ایجاد پالایشگاه در شهرستان صورت گرفته است که بسیاری از آنها در این هفته کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات بینندگان