کد خبر: ۳۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

کاراته فارس در حال توسعه همه جانبه است.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران با اشاره به سابقه ورزش کاراته در استان فارس گفت: نوع مدیریت حاکم بر هیئت کاراته فارس باعث شده تا کاراته استان راه پیشرفت و ترقی خود را پیدا کندو در راه توسعه همه جانبه قدم بگزارد.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری مهر، وحید خواجه حسینی که چندی پیش با تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی غرب آسیا شرکت کرده بود، به حضور داوران بین المللی استان فارس در این مسابقات اشاره کرد و افزود: آقایان رضایی و شلتوک کار در کنار خیری پور در این مسابقات قضاوت های کم نقص و خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که کاراته فارس در حال توسعه همه جانبه است.

وی که با انعقاد قراردادی با هیئت کاراته استان فارس به این استان سفر کرده تا تمرینات تیم های استان فارس را زیر نظر داشته باشد در حاشیه اردوی تیم های آینده سازان وهمچنین تمرین با مربیان کاراته فارس اظهارداشت: آموزش، سرمایه گذاری بر روی تیم های پایه و استفاده از مربیان جوان از جمله سیاست خوبی است که هیئت کاراته فارس بر روی آن بر نامه ریزی کرده است.

وی گفت: اگربه تاریخ این ورزش نگاه کنیم خواهیم دید که کاراته در فارس همواره افتخار آفرین بوده و بازیکنان بسیاری را به کشور معرفی کرده است.

خواجه حسینی افزود: خوشبختانه مسئولان هیئت کاراته استان با نگاهی کارشناسانه اقدام به برگزاری این اردوها کرده اند و حضور مربیان در اینگونه اردوها باعث ارتقای فنی آنها می شود.

وی در ادامه به لزوم تقویت تفکر کار گروهی اشاره کرد و گفت: وقتی یک حرکت مثبت آغاز می شود همه باید سعی کنند تا خود را باخرد جمعی تطبیق دهند زیرا حرکت رود به سمت دریا با وجود یک تکه سنگ در مسر عبور آب متوقف نمی شود.

خواجه حسینی ادامه داد: اگر فردی نمی تواند خود را با کار تیمی وفق دهد قطعا مشکل دارد ومادامی که منیت های وجود خود را ازبین نبرده باید بااین مشکل زندگی کند.

به اعتقاد وی برای رسیدن به موفقیت باید منیت ها را شکست تا بتوان رشد کرد.

براساس براساس هماهنگی و برنامه ریزی هیئت کاراته فارس مقررشده تا وحید خواجه حسینی دو روز آخر هرهفته با حضور درشیرازضمن زیر نظر گرفتن تمرینات تیم های استان فارس، با مربیان فعال و برتر استان فارس نیز کلاس تمرین مشترک داشته باشد.

 

انتهای خبر/ک

برچسب ها: کاراته ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان