کد خبر: ۳۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

تذکر نماینده مرودشت به مسئولان پتروشیمی شیراز

نماینده مردم مرودشت به مسئولان پتروشیمی شیراز هشدار داد که مصوبه دولت در مورد نامگذاری پتروشیمی شهدای مرودشت را در تمام مکاتبات رعایت کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از مرودشت، جلسه شورای اداری این شهرستان صبح امروز در سالن اجتماعات پتروشیمی شیراز برگزار شد.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی از مسئولان پتروشیمی شیراز به علت رعایت نکردن مصوبه سفر نخست هیئت دولت مبنی بر نامگذاری پتروشیمی شهدای مرودشت گلایه کرد و اظهار داشت: در بعضی موارد مشاهده شده است که در مکاتبات اداری، تابلوها و بنرهای نصب شده این مصوبه رعایت نمی‌شود.

مهدی برومندی افزود: این سهل‌انگاری یک نوع بی‌احترامی به مردم شهیدپرور مرودشت و یک‌هزار و 200 شهید والامقامی است که جان و خون خود را در راه اعتلای این مرز و بوم در طبق اخلاص نهاده‌اند.

وی به مسئولان پتروشیمی شیراز تذکر و هشدار جدی داد که این مهم را در احترام به مردم مرودشت که سال‌های سال در معرض آلودگی‌های این مجموعه صنعتی هستند، رعایت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم اضافه کرد: در جلسه با وزیر کشور مبنی بر فرمانداری ویژه شدن شهرستان مرودشت رایزنی‌هایی شده و این حق طبیعی ما بوده است، با توجه به اینکه این شهرستان در تمام موارد آماری پس از شیراز در جایگاه نخست قرار دارد.

نماینده مردم مرودشت همچنین از جلسه نیم ساعته با رئیس جمهور خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مداوم در کمیسیون کشاورزی و حمایت مجمع نمایندگان فارس بحث خشکسالی و تبعات آن در استان فارس در وزارت کشور تایید شده است و امیدواریم که در هیئت دولت نیز به تصویب برسد.

برومندی خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی دولت در استان فارس 400 میلیارد تومان است که در صورت تحقق و تأیید خشکسالی این استان در حدود 300 تا 400 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته افزایش پیدا می‌کند که می‌تواند به فریاد بخش کشاورزی استان برسد.

در پایان این جلسه همچنین از کارمندان نمونه ادارات مرودشت تجلیل و هدایایی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان