کد خبر: ۳۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱

زیرساخت‌های شرکت تعاونی توسعه و عمران در شیراز فراهم است

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفتت: زیرساخت‌های لازم برای تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شیراز فراهم شده و امیدوارم که هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، فرماندار شیراز در جلسه هیئت موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شیراز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اهمیت تشکیل این شرکت تعاونی به منظور توسعه پایدار این شهرستان اظهار داشت: شیراز با توان و نیروهای متخصصی که دارد می‌تواند در بسیاری از امور در سطح کشور پیشرو باشد و در زمینه تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها نیز باید گام‌های محکمی بردارد.

جواد زرین کلاه با بیان اینکه طراح اصلی تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها که به صورت قانون در آمده از طرف نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: از هیئت موسس انتظار داریم در یک برنامه زمان‌بندی شده و مشخص به سمت اجرایی شدن تعاونی حرکت کند.

وی افزود: جلسات تا اجرایی شدن تعاونی توسعه و عمران شیراز به صورت هفتگی برگزار می‌شود و نیاز است که از اعضای اتاق بازرگانی شیراز نیز در جلسات دعوت شود و در همین مسیر پروژه‌های مورد نظر نیز شناسایی و برای شرکت تعاونی گفته شده و هدف‌گذاری لازم نیز انجام شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ابراز داشت: عملکرد فرمانداری شیراز و اعضای هیئت موسس تا امروز در تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شیراز قابل تقدیر است، اما لازم به نظر می‌رسد که شهرداری شیراز نیز در این امر مهم با جدیت بیشتری ورود کند چراکه این تعاونی در حوزه مسکن و بافت‌های فرسوده شهری می‌تواند کمک بسیاری کند.

جعفر قادری در ادامه تصریح کرد: بر اساس قانون اشخاص حقوقی نیز تا سقف پنج درصد می‌توانند در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها سهام داشته باشند.

این نماینده مجلس ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای تشکیل این شرکت تعاونی در شهرستان شیراز فراهم شده و امیدوارم هرچه سریع‌تر این تعاونی عملیاتی شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان