کد خبر: ۳۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱

ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی خدمات عمرانی بنیاد مسکن در مناطق روستایی و شهری مثبت بوده و نیازمند افزایش اعتبارات عمرانی است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، جعفر قادری در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن فارس، روند اجرای پروژه‌های عمرانی و بهسازی این نهاد در مناطق روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت را مثبت ارزیابی کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه خدمات این نهاد از نگاه مردم و مسئولان پنهان نمانده است و تهیه و اجرای طرح‌های هادی، بازسازی مناطق حادثه‌دیده از زلزله‌های اخیر این استان، تلاش برای دستیابی به اهداف مسکن مهر و سنددار کردن مسکن روستایی بیانگر بار سنگین مسئولیتی است که بنیاد مسکن بر دوش دارد، گفت: ارزیابی خدمات این نهاد به یادگار مانده از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مردم حتی در دورترین مناطق روستایی کشور، به طور کامل مثبت است.

قادری افزود: قول مساعد می‌دهم تا در افزایش اعتبارات عمرانی این نهاد در قانون بودجه 1392 تلاشی مضاعف داشته باشم.

به گفته وی، این نهاد برای دستیابی به اهداف تعیین شده نیازمند پشتیبانی ویژه است.

در این دیدار چند ساعته سید علی‌نقی لقمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس علاوه بر ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده به تشریح اهداف و برنامه‌های آینده بنیاد مسکن فارس پرداخت و نیاز به افزایش اعتبارات را مهم‌ترین عامل به منظور پیشبرد امور دانست.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان