کد خبر: ۳۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

اولين نماينده مجلس كه از زندان فيروزآباد بازديد نمود

برای اولین بار در طول نه دوره مجلس شورای اسلامی، فریدونی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای فراشبند، قیروکارزین و فیروزآباد با هدف بررسی مشکلات زندان و زندانیان، از زندان شهرستان فیروزآباد بازدید کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از  فیروزآنلاین، براى اولين بار يك نماينده مجلس از زندان فيروزآباد بازديد به عمل آورد. نادرفريدونى كه در صدر هياتى در معيت امام جمعه و فرماندار شهرستان، در زندان فيروزآباد حضور يافته بود بيان نمود: ما نماينده تك تك افراد حوزه انتخابيه بوده و زندانيان نيز از افراد حوزه انتخابيه ما مى باشد لذا ما تمام سعى خود را در جهت افزايش بازديدها و بررسى مشكلات آنان داريم. وى شركت بالاى مردم در انتخابات را مثال زدنى عنوان و اين امر را باعث استحكام هر چه بيشتر نظام اسلامى دانست.

وى در ادامه از پرسنل زندان و مسئولين قضايى كه جهت آزادى محكومان مالى تلاش كرده اند قدردانى و اظهار اميدوارى كرد: با همكارى تمام مسئولين، مشكلات حرفه اى زندان و مسائل قضايى زندانيان مرتفع گردد.

نماينده مجلس در پايان بيان نمود: ساختمان فعلى زندان استاندارد نبوده و پيگير ساخت زندان جديد با معيارهاى استاندارد مى باشيم.

امام جمعه نيز ضمن تشكر از مسئولين زندان در امر اصلاح و تربيت اظهار داشت: از لحظه لحظه عمر در مسير خودشناسى و خداشناسى قدم برداريم و از امكانات زندان در مسير اصلاح و تربيت و تذهيب نفس خويش استفاده كنيم.
بازيارى سرپرست زندان نيز از حضور نادر فريدونى و هيات همراه در زندان تشكر و بيان داشت: در سال 90 با همكارى ستاد ديه استان، كمك نيكوكاران و مساعدت مراجع قضايى، تعداد76 نفر از مشمولان و محكومان مالى جرائم غيرعمد از زندان آزاد شدند.

بازيارى در ادامه عملكرد واحدهاى مختلف زندان را از ابتداى سال جارى تاكنون براى حضار بيان نمود و از نماينده مجلس درخواست مساعدت و همكارى بيشتر در امورات اصلاح و تربيت نادمين به ويژه ساخت زندان جديد نمود.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان