کد خبر: ۳۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱

سد تنگاب همچنان قربانی می گیرد

دومین  حادثه این دریاچه که  نوجوان 16ساله ای را به کام مرگ برد از آن دو هفته میگذرد که جوان 24 ساله میمندی جهت گذراندن اوقات فراغت خود به این تفرجگاه رفته بود ، غرق شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروز آنلاین رئیس اورژانس115 شهرستان فیروزآباد  گفت: این جوان که با عده ای از دوستان خود به قصد شنا به این منطقه رفته بود به علت نا آشنایی به وضع و عمق دریاچه  در این مکان غرق شد.


علی یاری افزود: غواصان هلال احمر شهرستان فیروزآباد و نیروهای مردمی پس از 30 دقیقه جنازه این جوان را از آب بیرون آوردند.


وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ، این سومین جوانی است که در این دریاچه غرق شد.


وی درپایان اظهارداشت: به علت نبودن تابلوی هشداردهنده منع شناکردن در این رودخانه و یا حصارکشی در مبادی ورودی به این مکان این سومین باری است که این اتفاق ناگوار در این منطقه رخ می دهد.

به گزارش فیروزآنلاین در 18خرداد ماه امسال  نوجوان 14 ساله ای همراه با خانواده خود جهت گذراندن اوقات فراغت خود به این تفرجگاه رفته و در دریاچه پشت سد  غرق شد.

جسد این فرد پس از 3 ساعت تلاش غواصان شیرازی که به محل اعزام شدند و نیروهای حلال احمر فیروزآباد از آب گرفته شد.

پس از گذشت دوماه از این حادثه این دریاچه باز نوجوان 16ساله ای را به کام مرگ برد که غواصان هلال احمر با همکاری نیروهای مردمی ، جسد این پسر را از آب بیرون آوردند.

این حوادث خود قابل توجه مسئولین شهرستان میباشد که سایت فیروزآنلاین با انتشار خبرهای غرق شدن جوانان ونوجوانان دراین دریاچه جهت رسیدگی به وضعیت نابسامان سد  هشدار جدی داد که مسئولین بیدار شوند و این حادثه های منجر به مرگ راجدی بگیرند و طی گذشت این مدت فاصله زمانی نه ازمامور، نه ازعلائم هشداردهنده نه غریق نجاتی و نه ایستگاه تفریحی (مانندقایقرانی) که رفاه حال شهروندان و علاقه مندانی که ازدیگرشهرها به این مکان می آیند را فراهم کند، خبری نیست.


سد تنگاب منطقه گردشگری است که اکثر خانوارها روزهای تعطیل خود را در آن سپری می کنند و متاسفانه فاقد هرگونه علائم هشدار دهنده است و هیچگونه حفاظ و حصاری برای جلوگیری از وارد و نزدیک شدن به آب سد پیش بینی نشده است.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان