کد خبر: ۳۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱

خرید و فروش خودرو هم به جمعه بازار آباده آمد

\"جمعه بازار خودرو\" در محل کنونی حمل و نقل همگانی (جنب جمعه بازار) خواهد بود و شهروندان می توانند از ساعت 14 جمعه پایان همین هفته (14/06/91) به این مکان مراجعه کنند

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما در گفتگو با محمد محمدی مسئول طرح "جمعه بازار خودرو در آباده"، وی در این باره گفت: این طرح از سال گذشته و با مشاهده جمعه بازار شهر اصفهان در ذهنم کلید خورد و پس از آن به دنبال چنین طرحی در آباده بودم چرا که خودروهای شهر آباده از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

وی حسن این کار را عدم وجود واسطه در میان فروشنده و خریدار دانست و در ادامه گفت: از طرفی خریداران با انبوه خودروها در یک مکان و انتخاب خودروی موردعلاقه خود بدون هیچ مشکلی مواجه هستند و همچنین از سوی دیگر فروشندگان نیز می توانند خودرو خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

محمدی اظهار داشت: پس از مطرح شدن این طرح با استقبال فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر آباده روبرو شدم و پس از اخذ مجوزهای لازم از سوی امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت به کار خود ادامه دادم.

وی محل "جمعه بازار خودرو" را محل کنونی حمل و نقل همگانی (جنب جمعه بازار) اعلام کرد و گفت شهروندان می توانند از ساعت 14 جمعه پایان همین هفته (14/06/91) به این مکان مراجعه کنند.

وی همچنین از حضور کارشناسان خبره راهنمایی رانندگی و کارشناس رنگ نیز خبر داد و گفت به دنبال این هستیم که سیستم استعلام خودرو را نیز در محل قرار دهیم تا بتوان از ورود خودروهای سرقتی به جمعه بازار خودرو جلوگیری کنیم.

محمدی هزینه ورودی هر خودرو را کمتر از 50 هزار ريال عنوان کرد و در ادامه تصریح کرد: در صورتی که خریدار و فروشنده در فروش خودرو با یکدیگر به توافق برسند در همان مکان قولنامه و خودرو تحویل می شود.

 

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان