کد خبر: ۳۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱

نخستین برد فصل ارژن شیراز مقابل میثاق تهران

در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال نخستین برد فصل تیم ارژن شیراز مقابل میثاق تهران رقم خورد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران سالن ابولفتحی شیراز جمعه‌شب میزبان تیم‌های لبنیات ارژن شیراز و میثاق تهران بود که در پایان ارژنی‌ها با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند و به سه امتیاز باارزش دست یافتند.

تماشاگران خونگرم شیرازی با تشویق‌های خود از ابتدای بازی جو سالن را به نفع تیم ارژن در دست گرفته بودند و نقش ارزنده‌ای در این پیروزی داشتند.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بازی حساس و نفس‌گیری داشتیم و بازیکنان ما در نیمه نخست به دلیل باخت‌های قبلی استرس بسیاری داشتند و نتوانستند بازی خود را در زمین اجرا کنند.

وحید ذوالریاستین نعمت‌اللهی افزود: در نیمه دوم با صحبت‌های بین دو نیمه بازیکنان از لحاظ روانی بر خود مسلط شدند و تیم برتر میدان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در اختیار داشتن بازیکنان جدید و رفع مصدومیت یاران کلیدی کمک بسیاری در کسب این نتیجه داشت.

در ادامه زننده گل پیروزی بخش ارژن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: این بازی برای ما از حساسیت بالایی برخوردار بود و خدا را شاکریم که با برد از زمین خارج شدیم.

مسعود دانشور ادامه داد: تیم ارژن در این بازی نمایش قابل قبول‌تری نسبت به بازی‌های قبل ارائه کرد و با حمایت‌های هواداران پیروز شد.

وی در پایان گفت: بازیکنان جدید ارژن برای هماهنگ شدن با یکدیگر به وقت نیاز دارند و رفته رفته روند بهتری خواهند داشت.

به گزارش فارس، مسعود دانشور ملی‌پوش شیرازی ارژن در فاصله 14 ثانیه مانده به پایان بازی گل دوم و پیروزی بخش ارژن را به ثمر رساند و از بهترین بازیکنان این بازی بود.

نظرات بینندگان