کد خبر: ۳۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱

بی احتیاطی در بزرگراه سرداران شهید حادثه آفرید

بی احتیاطی راننده خودوری سواری پیکان هنگام دور زدن از بریدگی باعث واژگونی خودروی کامیون و تصادف دو خودوری سواری دیگر شد.

به گزارش شیرازه به نقل از شیرازیس، حدود ساعت 9 صبح امروز دوشنبه، در بزرگراه سرداران شهید شیراز نرسیده به چهارراه دلگشا خودوروی پیکان سواری در حال دور زدن از بریدگی به دلیل عدم رعایت حق تقدم ، سد راه خودوروهای عبوری در مسیر اصلی شد که خودروی کامیون عبوری به دلیل سرعت زیاد قادر به کنترل مناسب خودرو نشده و با سواری پیکان برخورد کرده و از مسیر منحرف شده و هنگام واژگون شدن  به بلوار حاشیه برخورد کرده و وارد بلوار می شود.

سواری پیکان بر اثر ضربه وارد شده از جانب کامیون دچار حریق مختصر شده و دو خودوری سواری پراید و پژو عبوری از مسیر نیز به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو، به حاشیه بلوار برخورد کرده که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و با حضور به موقع مأمورین آتش نشانی، حریق خودروی سواری پیکان مهار شده است. با حضور مأمورین راهنمایی و رانندگی در محل و بررسی وضعیت، نسبت به هدایت خودروهای عبوری و کنترل ترافیک سنگین در بزرگراه، اقدامات لازم صورت گرفت.

 

 

 

 

لازم به ذکر است در بزرگراه سرداران شهید به دلیل وجود پیچ های خطرناک و نبود دیدکافی رانندگان، روزانه تصادفات زیادی در این مسیر شده که متأسفانه طی چند سال اخیر در پی این تصادفات و نبود پل هوایی جهت عبور عابرین پیاده، تعدادی از ساکنان حاشیه این بزرگراه قربانی تصادفات ناشی از استاندارد نبودن بزرگراه شده اند و تابحال اقدام مناسب جهت رفع این مشکل صورت نگرفته است که با نزدیک شدن به افتتاح تونل سعدی (!!) و افزایش بار ترافیکی بر روی این بلوار، در صورت رفع نشدن این مشکلات شاهد وقوع حوادث بیشتری خواهیم بود.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان