کد خبر: ۳۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱

فجر سپاسی به مصاف داماش گیلان می‌روند

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زردپوشان فجر سپاسی به مصاف داماش گیلان می‌روند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران شنبه‌شب تیم‌های فجر شهید سپاسی و داماش گیلان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

فجر سپاسی با توجه به شکست در بازی قبلی با سپاهان نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد تا بتواند همچنان به حضور خود در بالای جدول ادامه دهد.

سرمربی تیم فجر سپاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تیم فجر در تعطیلات لیگ برتر تمرینات منظم و فشرده‌ای انجام داده و دو بازی دوستانه طی این مدت برای حفظ آمادگی برگزار کرده است.

محمود یاوری افزود: با آنالیز بازی‌های قبلی تیم داماش  شناخت کاملی از این تیم داریم و با حمایت هواداران با پیروزی این بازی خانگی را به پایان می‌رسانیم.

وی درباره مشکل گلزنی بازیکنان فجر ابراز داشت: تیم ما با داشتن موقعیت‌های فراوان برای گلزنی فرصت‌ها را به راحتی از دست می‌دهد که در تمرینات روی این نقطه ضعف کار کردیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی در پایان گفت: در این بازی دو بازیکن مصدوم داریم اما بقیه بازیکنان از آمادگی روحی و جسمانی خوبی برای بازی برخوردارند.

به گزارش فارس، فجر سپاسی هم‌اکنون با 11 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به صبای قم در جایگاه هشتم قرار دارد اما با توجه به فشردگی امتیاز تیم‌های صدر جدول در صورت پیروزی در این بازی شانس بسیاری برای بازگشت به بالای جدول دارد.

 

برچسب ها: فجر ، سپاسی ، شیرازه
نظرات بینندگان