کد خبر: ۳۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱

فیلم دروغ بودن هولوکاست ساخته شود

سازندگان و صحنه گردانان این فیلم ها به مانند گربه های دزدی هستند که پس از یک عملی مخفی می شوند والا این مردم مسلمان و شیعی هستند که همیشه در صحنه اند

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما؛ حجه الاسلام موسوی خراسانی به دنبال ساخت فیلم موهن آمریکایی گفت: هرگاه قلب مردم مسلمان جهان از ساخت چنین فیلم هایی جریجه دار شده است دلیل مبرهنی است برای حماقت دشمن و وحدت و عشق و علاقه مردم مسلمان شیعه به پیغمبر و اهل بیت. یقینا آنان جریحه دار شدن قلب مردم مسلمان را دیده اند اما برای آنان تجربه نشده است.

وی ضمن توصیه ای به کشورهای عربی اظهار داشت: دیگر بحث شیعه و سنی نیست چراکه پیامبر اسلام در تمام فرق اهل تسنن و شیعه مشترک است به مانند قرآن ، قبله ، معاد و نبوت.

وی گفت: کشورهای عربی بیشتر از کشور ایران مدعی اهل دین پیامبر هستند لذا باید فریادشان از ما رساتر باشد.

موسوی خراسانی تاثیر اینگونه راهپیمایی ها و صدور قطعنامه ها را اینگونه بیان کرد: سازندگان و صحنه گردانان این فیلم ها و حرکت ها به مانند گربه های دزدی هستند که پس از یک عملی مخفی می شوند والا این مردم مسلمان و شیعی هستند که نشان می دهند همیشه در صحنه اند و مباحث اجتماعی و معیشتی آنها را از عشق و علاقه درونی شان نمی کاهد.

امام جمعه آباده به منظور مقابله با ساخت چنین فیلم هایی، ساخت فیلم هایی که دروغین بودن اتفاق هلوکاست را به جهانیان ثابت کند را اثرگذار دانست و افزود: یقینا سبب خواهد شد قلم و ذهن کسانی که اهل هنر و فیلم سازی هستند بکار افتد و اهالی رسانه هم به نوبه خود باید با ساخت فیلم ها و نوشتن مقالات کوبنده پاسخ آنان را بدهند.

در ادامه نیز سرهنگ یاری فرمانده سپاه ناحیه آباده ضمن انزجار از ساخت این فیلم موهن آمریکایی گفت: این حرکت زشت و موهنی که صهیونیست ها و آمریکایی ها داشتند نشان از شکست سنگینی است که آنها از جمهوری اسلامی ایران خورده اند. هرگاه یک حرکت بزرگی در جامعه اسلامی روی می دهد آنان با ساخت چنین فیلم هایی قصد تلافی و جبران شکست را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: ساخت چنین فیلم های نشان از انزوای آمریکا و صهیونیست در مجامع بین المللی و نشان از متلاشی شدن درونی آنان دارد و همه اینها به تعبیر امام خمینی(ره) نشان از محو شدن اسراییل این غده سرطانی از روی زمین را دارد.

وی راهپیمایی هایی که مسلمانان جهان در اقسا نقاط جهان دارند را نشانه عشق و علاقه آنان به پیامبر عظیم الشان اسلامی دانست.

سرهنگ یاری وظیفه بسیج و سپاه در اینگونه حرکت های خصمانه ای از سوی آمریکا و غرب را اینچنین عنوان کرد: اصل وجودی بسیج و سپاه پاسداران حراست از اسلام و انقلاب است. بسیج با بصیرتی که دارد بدانید همیشه جزء اولین ها در صحنه مبارزه با استکبار قرار دارد. بسیج که با تدبیر آگاهانه و مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است در واقع به منظور حراست از انقلاب تشکیل شده است.

وی در ادامه ساخت فیلم هایی که دروغین بودن هلوکاست را برملا می کند را در مقابله به مثل تاثیرگذار دانست چرا که غرب با سانسورهای خبری اجازه آشکار شدن جعلی بودن هلوکاست را به مردم کشورها نمی دهند.

 

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان