کد خبر: ۳۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱

58 درصد از تصادفات در لامرد مربوط به راکبان موتورسیکلت است

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لامرد گفت: 58 درصد از  تصادفات مربوط به راکبان است.

به گزارش شیرازه ،محمد فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، از انجام 66 ماموریت در از ابتدای شهریور‌ماه سال جاری تاکنون توسط این مرکز خبر داد و اظهار داشت: طبق آمار موجود توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لامرد در سه ماه دوم سال جاری، 58 درصد از ماموریت‌های این مرکز به تصادفات راکبان موتورسیکلت اختصاص یافته است.

وی تعداد ماموریت‌های انجام شده توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لامرد درباره وقوع تصادفات در محورهای شهری و جاده‌ای را به ترتیب 63 و 33 مورد اعلام کرد.

فرهمند با بیان اینکه چهار پایگاه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی به صورت شبانه‌روزی در این شهرستان در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: در حال حاضر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لامرد با استقرار چهار پایگاه در سطح این شهرستان با شش آمبولانس به صورت شبانه‌روزی آماده هرگونه خدمات‌رسانی به مردم لامرد مرتبط با خدمات این مرکز است.

مسئول مرکز اورژانس لامرد از مردم این شهرستان درخواست کرد؛ تا در هنگام وقوع تصادف هرگز اقدامی که به جان مصدوم خسارات وارد می‌کند را انجام ندهند و در نخستین فرصت با مرکز اورژانس لامرد تماس بگیرند.

 

برچسب ها: موتور ، راکبان ، شیرازه
نظرات بینندگان