کد خبر: ۳۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱

فرستنده پیام در فیسبوک به اعدام محکوم شد

یک نوجوان انگلیسی پس از ارسال پیام به سربازان بریتانیایی مستقر در افغانستان از طریق فیس بوک مجرم شناخته شد. پس از آن که شش سرباز انگلیسی در مرگبارترین حمله به نیروهای ناتو در افغانستان کشته شدند، “ازهر احمد”نوجوان ۱۹ ساله با ارسال پیامی نظر خود را درباره اشغال افغانستان در صفحه

به گزارش شیرازه به نقل از بوتیا یک نوجوان انگلیسی پس از ارسال پیام به سربازان بریتانیایی مستقر در افغانستان از طریق فیس بوک مجرم شناخته شد.

 

پس از آن که شش سرباز انگلیسی در مرگبارترین حمله به نیروهای ناتو در افغانستان کشته شدند، “ازهر احمد”نوجوان ۱۹ ساله با ارسال پیامی نظر خود را درباره اشغال افغانستان در صفحه شخصی خود فیس بوک منتشر کرد.

 

وی در این پیام گفته است: “تمام سربازان باید بمیرند و به جهنم بروند” اما پس از ارسال پیام متوجه شد.

 

ازهر احمد، در دادگاه پذیرفته است که پیام ارسالی “ناپسند” بوده است اما گفته است که آن را توهین آمیز نمی داند.

 

در عین حال این نوجوان انگلیسی با اعلام این که افراد زیاد در صفحه فیس بوکش برای این نوشته اش کامنت گذاشته اند می افزاید: پس از این بود که از سوی افرادی که ادعا می کردند اعضای خانواده اشان در افغانستان هستند، تهدید شدم.

 

این نوجوان با بیان این که وی تنها نظر خود را بیان داشته است می افزاید: دادگاه انگلیس حتی یک نظر شخصی در مخالفت با دیدگاه رسمی درباره کشتار در افغانستان را نمی تواند تحمل کند.

 

چند روز پیش قاضی با اعلام این که نظرات ازهر احمد “موهن” و “التهابی” است، وی را به اعدام محکوم کرده است.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان