کد خبر: ۳۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

کمپ موقت نگهداری معتادان در شیراز راه اندازی شد

فرماندار شیراز با بیان اینکه کمپ موقت نگهداری معتادان در شیراز در حال راه‌اندازی است، گفت: خیران برای ورود به این حرکت خداپسندانه به فرمانداری شیراز مراجعه کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،جواد زرین‌کلاه در بازدید از روستاهای بخش ارژن و نقاط حادثه‌خیز جاده شیراز - دشت ارژن، اظهار داشت: توسعه و عمران روستاها منوط به همکاری و مشارکت مردم، تلاش مسئولان و برنامه‌ریزی صحیح است و هیچ طرح و پروژه‌ای در روستاها بدون همکاری مردم، شوراها و دهیاران اجرایی نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز همچنین از فروشگاه‌های کنار جاده‌ای و مکان‌های گردشگری و روند عملیات اجرایی پروژه عظیم مجتمع گردشگری شهر راز باستان بازدید کرد و خواستار سرعت بخشیدن بیشتر به عملیات اجرایی این پروژه شد.

وی سپس با حضور در خانه بهبودی رهجویان نور آفرینش و آشنایی با روند حضور معتادان خود داوطلب برای ترک اعتیاد و شیوه مداوای آنان توسط این موسسه تصریح کرد: این مرکز الگوی مناسبی برای ترک اعتیاد معتادان است و در این مورد از خیران و کسانی که امکاناتی برای ترک اعتیاد مواد مخدر در اختیار دارند دعوت می‌شود در صورت تمایل برای ورود به این حرکت خداپسندانه به فرمانداری شیراز مراجعه کنند.

فرماندار شیراز اضافه کرد: گرایش به مواد مخدر زمینه‌ساز بزرگ‌ترین انحرافات اخلاقی و اجتماعی بوده و تلاش می‌شود با استفاده از مکانیزم‌های کنترلی و پیشگیرانه گرایش به این بلای خاموش کاسته شود که تاکنون نیز اقدامات موثری انجام شده است.

زرین‌کلاه با بیان اینکه کمپ موقت نگهداری معتادان در شیراز در حال راه‌اندازی است با اخطار به معتادان به منظور ترک اعتیاد خود به مواد مخدر و بازگشت به آغوش گرم خانواده گفت: معتادان عضوی از جامعه هستند که در صورت درمان و بهبودی می‌توانند مانند دیگران نقش‌های اجتماعی را بپذیرند و با کار و تلاش زمینه‌های پویایی و پیشرفت کشور را فراهم کرده و با جدیت و پشتکار خود نگاه جامعه و اطرافیان را به خود مثبت کنند.

بخشدار ارژن نیز با بیان اینکه حضور فرماندار شیراز به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در بخش ارژن مایه دلگرمی و امیدواری مردم بخش ارژن شده است، اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در این بازدیدها که تداوم داشته و به صورت مستمر انجام می‌شود، پیگیری مصوبات در راستای مطالبات مردم منطقه است که تاکنون وعده‌های مدیران در مورد مشکلات انجام شده و یا در حال انجام طبق جدول زمان‌بندی است.

عزت‌الله جهانخواه افزود: در این زمینه می‌توان به حل مشکل گاز روستای چهل چشمه و ساخت سالن چند منظوره ارژن، فراهم کردن بستر لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف و ... اشاره کرد.

 

نظرات بینندگان