کد خبر: ۳۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

تجمع دانش‌آموزان جهرمی در اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص)

جمعی از دانش‌آموزان مدارس جهرم در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) در مقابل اداره آموزش و پرورش این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در پی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) با ساخت یک فیلم موهن در پروژه‌ای آمریکایی صهیونیستی موجی از خشم و انزجار سراسر دنیای اسلام را فرا گرفت و مسلمانان در سراسر دنیا علیه سیاست‌های استکباری آمریکا دست به تظاهرات زدند؛ دانش‌آموزان جهرمی نیز صبح امروز با تجمع در مقابل اداره آموزش و پرورش این شهرستان و سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی، انزجار خود را از این حرکت استکبار اعلام کردند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم در این مراسم طی سخنانی ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: امروز دشمن با ایجاد فضای سایبری و مجازی با عناوین مختلف فعالیت‌های ضد فرهنگی خود را انجام داده و صحنه جنگ را عوض کرده است.

چنگیز آزادی‌خواه جهرمی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در عرصه دفاع از دین مبین اسلام موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، تصریح کرد: حضور مسلمانان جهان در عرصه‌های مختلف دفاع از کیان اسلام دلیل بر پویایی این دین مقدس است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم نخستین اقدام دشمن در فضای فرهنگی را انتشار کتاب سلمان رشدی و توهین به مقدسات اسلام توسط وی دانست و تصریح کرد: توهین به پیامبر (ص) و به آتش کشیدن تمثال مبارک ایشان و همچنین انتشار فیلم موهن در راستای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص) دلیل بر این است که دشمنان به آخر خط رسیده‌اند و برای خالی شدن عقده‌هایشان به این امور دست می‌زنند.

وی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر اینکه انتشار این فیلم موهن نشان دهنده آزادی بیان در کشورهای اروپایی است، اضافه کرد: باید به وزیر امور خارجه فرانسه بگوییم که چرا در کشورهای شما که ادعای آزادی بیان دارید کسی جرأت صحبت کردن در مورد واقعه هولوکاست که به عنوان یک افسانه تاریخی مشهور شده است، را ندارد.

این مسئول ادامه داد: مسئولان کشورهای اروپایی باید بگویند که دلیل زندانی کردن 30 دانشمند به خاطر صحبت در مورد این افسانه تاریخی چه بوده است.

 

برچسب ها: شیرازه ، اعتراض ، جهرمی
نظرات بینندگان