کد خبر: ۳۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

جعفری:خبری از کمک مسئولین نیست

مسئولان  استان فارس  پیش از شروع  رقابت های  لیگ دوازدهم قول مساعد براي حل مشکلات موجود برای تیم داری در استان را داده بودند اما متاسفانه تاکنون پس از 9 هفته از شروع رقابت های لیگ مسئولان  برخلاف ادعاهای خود کمکی به حل مشکلات موجود  تیم نکرده اند و تنها مالک پیگیر حل مشکلات است.

به گزارش شیرازه به نقل ازباشگاه خبرنگاران ،جعفر جعفری، مدیر عامل تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: دیدار سختی را دو هفته ی  گذشته  مقابل استقلال تهران در آزادی برگزار کردیم و خوشبختانه با متوقف کردن استقلال یک امتیاز با ارزش به دست اورديم و حالا با روحیه ای مضاعف پذیرای تیم قدرتمند تراکتور سازی تبریز هستیم.
 وی ادامه داد:  بازیکنان تیم پس از انجام یک دیدار منطقی  و حساب شده مقابل استقلال و کسب امتیاز از تهران  با روحیه ای مضاعف در تمرینات حاضر شدند و  آماده ی انجام  دیداری با کیفیت و کسب سه امتیاز دیدار با تراکتور سازی هستند لذا چهارشنبه  با تمام قدرت و با حمایت هواداران  تیم فجر  مقابل تراکتور سازی ظاهر می شویم و این تیم را شکست می دهیم.
 و ی افزود:  تیم تراکتور نیز از طرفی  با پیروزی پر گلی که در مقابل گهر در هفته نهم کسب کرده است و از روحیه وا نگیزه ی بالا برای  تکرار پیروزی  تیم خود برخوردار  هستند بنابر این بازی سختی پیش رو داریم .
جعفری تصریح کرد: مسئولان  استان فارس  پیش از شروع  رقابت های  لیگ دوازدهم قول مساعد براي حل مشکلات موجود برای تیم داری در استان را داده بودند اما متاسفانه تاکنون پس از 9 هفته از شروع رقابت های لیگ مسئولان  برخلاف ادعاهای خود کمکی به حل مشکلات موجود  تیم نکرده اند و تنها مالک پیگیر حل مشکلات است.
جعفری  تصریح کرد:  در شروع رقابت های لیگ دوازدهم تیم برای حضور در این رقابت ها با مشکلات عدیده ای مواجه بود و اگر فعالیت های من در خصوص جمع کردن تیم نبود احتمال اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این رقابت ها ی حاضر نباشد زیاد بود اما با شرایط  سخت تیم  را آماده ی رقابت در فصل  دوازدهم کردم البته امیدوار به مساعدت و همیاری  مسئولان استان بودم که تاکنون محقق نشده است.
جعفری افزود:  با وجود تمام مشکلات فراوان و عدیده ای که در لیگ دوازدهم با آن مواجه بودیم اما با عملکرد درخشان و مناسب کادر فنی و بازیکنان  تیم در رده ی پنجم جدول رده بندی قرار گرفتیم و امیدوارم که مسئولان  به پاس زحمات  اعضاي تیم حمایت های همه جانبه ای از تیم داشته باشند تا در ادامه ی فصل جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم.

نظرات بینندگان