کد خبر: ۳۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

قبور مطهر شهدای قیروکارزین گلباران شد

همزمان با هفته دفاع مقدس به منظور تجدید پیمان با شهدای والامقام، مزار گلگون‌کفنان ایران اسلامی با حضور مسئولان محلی و بسیجیان در قیروکارزین گلباران شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، مراسم گلباران مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها، اقشار مختلف مردم، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

محمود جعفری صبح امروز در حاشیه مراسم گلباران قبور مطهر شهدای قیروکارزین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان افتخار، عزت و شرف برای مردم ولایی ایران اسلامی است و باید این دوران توسط اندیشمندان و برجستگان نظام مقدس جمهوری اسلامی تدوین شده تا به عنوان یک افتخار برای ایرانیان ثبت شود.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین اضافه کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس تنها متعلق به بسیج و سپاه نیست و تمام دستگاه‌ها باید این گنجینه ارزشمند را ارج نهاده و حفظ کنند.

وی با بیان اینکه تمام اقشار جامعه به ویژه بسیجیان ‌باید نقش مهم خود را در انتقال این مجاهدت‌ها به نسل آینده ایفا کنند، تصریح کرد: یاد شهیدان عالی‌قدر و افتخار‌آفرین ما که برای حاکمیت توحید و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان‌ خود را سخاوتمندانه نثار کردند و در جای جای این خاک مقدس مانند نیلوفر در برکه خون خود آرمیدند، هرگز از خاطر رهروان طریق توحید فراموش نمی‌شود.

جعفری اضافه کرد: خانواده شهدا با تربیت صحیح فرزندان خود توانستند با خداوند بهترین معامله را انجام داده و رضایت وی را جلب کنند و آنان بهترین فرزندان خود را در راه اسلام، آرمان‌های انقلاب و امام راحل فدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در پایان افزود: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری از ویژگی‌های بارز شهدا بود و امروز رسالت ما ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این روحیه را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترش دهیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

به گزارش فارس، شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه، غبارروبی و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره دلاورمردی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان