کد خبر: ۳۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱

امید نوروزی مدال طلای المپیک خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

در سالروز میلاد مسعود حضرت رضا (ع)، امید نوروزی قهرمان کشتی المپیک 2012 لندن مدال طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، در مراسمی که با حضور استاندار فارس، مدیرکل روابط‌ عمومی آستان قدس رضوی، رئیس کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد و معاون امور موزه‌های آستان قدس رضوی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، مدال طلای قهرمانی امید نوروزی به آستان قدس رضوی اهدا شد تا در کنار دیگر اشیای موزه‌ مرکزی آستان قدس رضوی در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

رئیس در این مراسم کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد و معاون امور موزه‌های آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه افراد بسیاری حائز کسب مدال‌های قهرمانی شدند، اما توفیق جاودانه کردن خود و آن مدال را نداشته‌اند، اظهار داشت: اهدای این مدال طلا به موزه حضرت رضا (ع)، سرمایه‌ای عظیم برای عرض ارادت و محبت به آن حضرت و جاودانه شدن نام این قهرمان کشور است.

حسین یوسفی تصریح کرد: موزه‌های آستان قدس رضوی از غنی‌ترین موزه‌های کشور و منطقه است که بیشترین درصد بازدیدکننده را در میان تمام موزه‌های کشور به خود اختصاص داده است.

امید نوروزی نیز در این مراسم ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت رضا (ع) اظهار داشت: قبل از تمام مسابقات خود برای استعانت گرفتن از حضرت علی‌‌بن ‌موسی‌الرضا (ع) به پابوس ایشان مشرف می‌شوم.

این قهرمان المپیک 2012 لندن در مراسم اهدای مدال قهرمانی‌ خود به موزه‌های آستان قدس رضوی تصریح کرد: اگر در سال‌های آتی توانستم مدالی را برای جمهوری اسلامی ایران کسب کنم، به یقین آن را به آستان قدس رضوی اهدا می‌کنم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان