کد خبر: ۳۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

آغاز واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در بخش صنعت

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واگذاری زمین به نخستین سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی سروستان 2 استان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، مهران خاکساری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این سرمایه‌گذار در قالب شرکت تعاونی در زمینه تولید سردخانه نسبت به ساخت واحد صنعتی در این شهرک صنعتی می‌کند.

وی میزان سرمایه‌گذاری برآورد شده برای اجرای این طرح صنعتی را 42 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح برای 19 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: به این سرمایه‌گذار برای احداث واحد صنعتی بیش از 11 هزار متر مربع زمین واگذار شده است.

خاکساری با بیان اینکه شهرک صنعتی سروستان 2 به مساحت 715 هکتار ظرفیت استقرار 350 واحد صنعتی را دارد، گفت: تاکنون برای اجرای طرح‌های عمرانی در فاز یک این شهرک صنعتی بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این شهرک صنعتی دارای امکانات زیربنایی شامل شبکه آبرسانی، برق‌رسانی، زیرسازی، مخزن آب و ساختمان نگهبانی است.

این مسئول نزدیکی به کلان‌شهر شیراز، فاصله نزدیک این شهرک صنعتی با محور مواصلاتی شیراز - بندرعباس و شیراز - کرمان را از مزیت‌های این شهرک صنعتی عنوان کرد.

خاکساری ادامه داد: با توجه به تکمیل شهرک صنعتی سروستان 1، ایجاد این شهرک صنعتی به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی با توجه به مزیت‌های موجود در آن، افق روشنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان