کد خبر: ۳۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

مدیریت،مهمترین عنصر کنترل و هدایت بحران هاست

سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان در جلسه مدیریت بحران شهرستان آمادگی و توانایی ادارات را در مواقع بحرانی یک ضرورت قلمداد و بر حضور مسئولین در جلسات تاکید کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین، احسان خازن سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان در جلسه مدیریت بحران این شهرستان گفت : کلیه دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران باید با برنامه ریزی و اقدام موثر نسبت به بررسی و انجام موارد پیشگیرانه،تمهیدات لازم را جهت آمادگی و ارتقای سطح توان نیروهای عملیاتی در مواقع بروز سوانح طبیعی فراهم نمایند.

رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان سروستان افزود : ادارات دولتی می بایست بحران های حوزه کاری خود با اولویت کاهش بلایای طبیعی و راههای مقابله با آن را شناسایی و به این ستاد ارجاع دهند.

وی ابراز داشت: با توجه به ورود به فصل پاییز و زمستان و احتمال بارندگی و سیل ،کلیه دستگاهها و نهادهای شهرستان ضمن آمادگی لازم به منظور مقابله با حوادث احتمالی ،اقدامات لازم در جهت باز نمودن مسیر سیلاب ها،پل های مسدود شده ،لایروبی جداول و رودخانه ها و کنترل و هدایت آب های سطحی را در دستور کار خود قرار دهند.

سرپرست فرمانداری سروستان با تاکید بر برگزاری همایش های مختلف پیرامون موضوع بلایای طبیعی ،اعم از زلزله ، خشکسالی و مانورهای زلزله اظهار داشت: برگزاری این همایش ها و مانورها در جهت افزایش آگاهی های عمومی ،ترویج فرهنگ پیشگیری و کاهش اثر بلایای طبیعی و همچنین ارزیابی میزان آگاهی و سرعت عمل دستگاههای اجرایی در مقابله با حوادث و بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها صورت می گیرد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان