کد خبر: ۳۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱

شناسایی و پلمپ یک درمانگاه با شش پزشک قلابی

یک درمانگاه شبانه روزی با شش پزشک قلابی در شهرستان فیروز آباد شناسایی و پلمب شد و رئیس این درمانگاه شبانه روزی خود را پزشک معرفی می کرد و مهر نظام پزشکی را جعل و مبادرت به چاپ نسخه پزشک با سربرگ جعلی کرده بود و با مشتریان قرارداد می بست.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروز آنلاین دادستان عمومی وانقلاب شهرستان فیروزآباد گفت: این درمانگاه شبانه روزی غیرمجاز در اموری همچون عمل زیبایی بینی ، لاغری، کاشت مو و زیبایی ، فعالیت می کرد.

خلیل فیلوندی کشکولی افزود:بیش از500 هزارتراکت تبلیغاتی ازسوی پزشک قلابی این درمانگاه غیرمجاز که ریاست آن را هم بر عهده داشت به چاپ رسیده و در فیروزآباد وشهرستان های همجوار توزیع شده بود.
وی افزود: این پزشک قلابی با یکی ازداروخانه های این شهرستان قرارداد بسته و 200 میلیون ریال از این داروخانه کلاهبرداری کرده بود.
فیلوندی کشکولی گفت : این درمانگاه بدون دریافت مجوز لازم از شبکه بهداشت و درمان ازیک سال پیش باسرمایه گذاری این پزشک قلابی و پنج نفر اززنان دانش آموخته رشته های مرتبط با امور پزشکی از جمله پرستاری، روانشناسی که خود را پزشک معرفی کرده بودند، تاسیس شد.
وی ادامه داد: این شش پزشک قلابی با آموزش های تئوری که ازقبل فرا گرفته بودند ، اقدام به کاشت مو و عمل های زیبایی بینی و صورت می کردند و از این طریق مبالغ هنگفتی کسب کرده اند.
فیلوندی کشکولی افزود:افرادی که در یک سال گذشته به این درمانگاه برای انجام امور زیبایی و کاشت مو مراجعه کرده اند دچار ضایعات پوستی و بیماری شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: تمام چک های این پزشک قلابی که به عنوان رئیس درمانگاه به داروخانه ها و سایر فروشندگان وسایل و تجهیزات پزشکی داده می شد بی اعتبار بود؛ وجهی درحساب بانکی این شخص موجود نبود و این فردتا کنون شش میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
وی افزود : درارتباط با این درمانگاه قلابی 10 نفردستگیر شده اند که شش نفر از آنها به عنوان پزشک دراین مرکزمشغول فعالیت بودند و چهار نفر به عنوان رابط با این درمانگاه غیر مجاز همکاری داشتند.
فیلوندی کشکولی گفت: تحقیقات وبازجویی لازم از دستگیرشدگان صورت گرفته است و آنها با توجه به اعترافات و مستندات روانه زندان شدند.
وی افزود: فردی که درصدورنسخه های این پزشک قلابی با سربرگ جعلی ، دست داشته دریکی از شهرستان های فارس شناسایی شده است و تحت تعقیب قرار دارد.
کشکولی گفت:افرادی که برای عمل بینی ، زیبایی و کاشت مو به حساب بانکی این پزشک قلابی پول واریزکرده اند، می توانند با ارائه مدرک مستند برای استراد وجوه خود به دادستان عمومی و انقلاب فیروزآباد مراجعه کنند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان