کد خبر: ۳۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

خروج کارخانه‌های سیمان، روغن نباتی و نیروگاه برق از شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کارخانه‌های سیمان، روغن نباتی و نیروگاه برق باید هر چه سریع‌تر از شیراز خارج شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حجت‌الاسلام عبدالرسول میری بعدازظهر امروز در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت خروج کارخانه‌های مزاحم از شیراز اظهار داشت: کارخانه روغن نباتی شیراز یکی از کارخانه‌هایی است که اعتراض شهروندان ساکن در اطراف این کارخانه را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای جا‌به‌جایی کارخانه‌های مزاحم شیراز تلاش کنند، تصریح کرد: زمینه جا‌به‌جایی کارخانه سیمان، کارخانه روغن نباتی و نیروگاه برق در بلوار فضیلت به عنوان کارخانه‌های مزاحم باید با همراهی تمام مسئولان فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: مگر مردم ساکن در اطراف این کارخانه‌ها چه گناهی کرده‌اند که باید از صدای بسیار، بوی فراوان و آلودگی هوای آن‌ها اذیت شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه سیمان چهره شهر را زشت کرده است؛ بنابراین باید دست به دست یکدیگر داد و موضوع جا به جایی کارخانه‌ها را یک‌بار برای همیشه حل کرد.

میری با بیان اینکه مسئولان باید به درخواست‌ها و تقاضاهای مردم بیشتر رسیدگی کنند، اضافه کرد: نمی‌دانم چرا هیچ مسئولی برای خروج این کارخانه‌ها از محیط شهری پا پیش نمی‌گذارد، ما در سومین شهر حرم اهل بیت (ع) زندگی می‌کنیم پس باید به درد دل‌های مردم گوش دهیم.

وی افزود: مسئولان باید پیگیری کنند ببینند چرا یک مدیر کارخانه به وعده‌های خود عمل نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: مطمئن باشید با جا‌به‌جایی این کارخانه‌ها هیچ کس ضرر نمی‌کند ضمن اینکه مردم اهالی نیز به آرامش می‌رسند.

میری در پایان اضافه کرد: با جا‌به‌جایی این کارخانه‌ها می‌توان ساختمان آنها را تغییر کاربری داده و سرمایه‌گذاری مناسب در منطقه انجام داد.

به گزارش فارس، بحث جا‌به‌جایی کارخانه‌های سیمان و روغن نباتی سال‌هاست در شیراز مطرح شده اما مسئولان هنوز به هیچ نتیجه قطعی در این راستا نرسیده‌اند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان