کد خبر: ۳۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

راهپیمایی 13 آبان امسال یک روز قبل برگزار می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال یک روز قبل بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، محمد رضایی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت 13 آبان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه روز 13 آبان امسال شنبه و همزمان با عید غدیر است راهپیمایی این روز 12 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: راهپیمایی روز دانش‌آموز امسال جمعه 12 آبان‌ماه بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران روز دانش‌آموز در نماز جمعه 12 آبان سخنرانی می‌کند، گفت: قطعنامه مراسم نیز پس از راهپیمایی قرائت می‌شود.

رضایی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز 13 آبان تصریح کرد: مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه آغاز می‌شود و در میدان شهدا به پایان می‌رسد.

به گفته وی، زنگ انقلاب نیز چهارشنبه 10 آبان‌ماه امسال در مدارس به صدا در می‌آید.

رضایی افزود: روز 13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ در کشور است و شهادت دانش‌آموزان در سال 57 از افتخارات در این روز محسوب می‌شود.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی یک اقدام شجاعانه از طرف دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود که تاثیر شگرفی در سیاست داخلی و خارجی ایران داشته است.

رضایی در ادامه با اشاره به فعالیت هفت کمیته برای برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت 13 آبان گفت: کمیته‌های مراسم، مردمی، تبلیغات و فضاسازی، دانشجویی، دانش‌آموزی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و رسانه تلاش می‌کنند که مراسم بزرگداشت 13 آبان به بهترین نحو برگزار شود.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان دهنده تداوم مبارزه ملت با استکبار جهانی است، از این رو در روز 13 آبان وظیفه تمام مردم است تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا بیعت دوباره داشته باشند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت همدلی، همراهی و وحدت گفت: در راهپیمایی امسال تعدادی از روحانیون، دانشجویان و دانش‌آموزان به عنوان گروه نمادین وحدت علمی جلوی راهپیمایی حرکت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به حساسیت و تفاوت راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته تصریح کرد: امسال دشمنی دشمنان نظام ما علنی‌تر شده است بنابراین حضور مردم در این عرصه بسیار ضروری بوده و بی‌شک مردم نیز مانند همیشه با حضور گسترده خود نشان می‌دهند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه تبلیغات سوء رسانه‌های غرب بر مردم اثر ندارد، اضافه کرد: مگر می‌شود کسی با ملت ایران دشمنی نداشته باشد اما با دولت دشمنی کند، دشمنانی که می‌گویند با مردم ایران مشکلی ندارند مگر نمی‌دانند تحریم‌ها در مرحله نخست به مردم فشار وارد می‌کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه دشمن بداند مردم نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت نیستند، خطاب به آنها گفت: شما با فرهنگ و تمدن ما مشکل دارید، از اسلام و شیعه هراس دارید و از ارزش‌های معنوی و انسانی، بیداری اسلامی و مکتب شیعه می‌ترسید.

وی ادامه داد: امروز دانشمندان غرب به این نتیجه رسیده‌اند که دین اسلام بیشتر از هر دین دیگری چارچوب زندگی انسان‌ها را تبیین کرده و کرامت انسانی را حفظ می‌کند.

رضایی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بحران‌های سخت‌تر از این دوران را پشت سر گذاشته و به یقین از این گردنه‌ها نیز به راحتی عبور می‌کند.

وی ادامه داد: اگر چه نباید نسبت به بحران‌های اقتصادی مردم بی‌تفاوت و بی‌توجه بود اما دشمن نمی‌تواند با دشمنی اذهان عمومی مردم ما را تحریک کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این راستا از دولتمردان خواست به فکر مردم باشند زیرا این مردم لیاقت و شایستگی این را دارند که مسئولان در عمل و نه در شعار نوکری آنها را بکنند و خدمتگزارشان باشند.

وی با بیان اینکه اگر مدیری برای رفاه و معیشت مردم کم‌کاری کند پیش خدا مسئول است، خاطرنشان کرد: درست است که مردم تحریم‌ها را پذیرفته‌اند اما مسئولان باید برای رفاه ملت تلاش کنند و نسبت به مسئولیت خود بی‌تفاوت نباشند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان