کد خبر: ۳۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱

توانمندی‌های شهرستان جهرم به نمایش گذاشته می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان جهرم همزمان با عید سعید غدیر خم در مصلای بزرگ نماز جمعه این شهرستان برپا می‌شود.

به گزارش شیرازه، عنایت‌الله زمانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های جهرم با برپایی 110 غرفه از بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی از 14 آبان ماه جاری آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

وی افزود: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف تولیدات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، کشاورزی، صنایع و خدمات در مصلای بزرگ نماز جمعه جهرم برپا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم بیان استانداردهای کارگاهی و زمینه‌سازی مشاغل پایدار را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: موضوع این نمایشگاه تبیین شعار امسال رهبری معظم انقلاب در زمینه کار و تولید ملی و حمایت از سرمایه داخلی است.

وی بیان خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، بازاریابی محصولات داخلی، معرفی مشاغل جدید و فرهنگ‌سازی پذیرش فرهنگ کار با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی را از ویژگی‌های این نمایشگاه دانست و ابراز داشت: در این نمایشگاه ظرفیت‌های موجود شهرستان جهرم در زمینه کار و اشتغال ارائه می‌شود.

زمانی‌فرد با اشاره به برنامه‌های نمایشگاه توانمندی‌های جهرم گفت: ارائه نوآوری‌ها و محصولات منحصر به فرد شهرستان جهرم در زمینه‌های علمی، تولیدی و خدماتی، معرفی برترین‌های این شهرستان و تجلیل از مفاخر و همچنین برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی و خدماتی از برنامه‌های این نمایشگاه است.

 

نظرات بینندگان