کد خبر: ۳۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱

فردا سروستان یکپارچه فریاد استکبار ستیزی سر می دهد

فردا همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان سروستان با حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان  بار دیگر فریاد استکبار ستیزی سر خواهند داد.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین ،فردا همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان سروستان با حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان،بار دیگر فریاد استکبار ستیزی سر خواهند داد.

در بیانیه ای که از طرف ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان شهرستان سروستان صادر شده،ضمن دعوت از عموم مردم سروستان  جهت شرکت در این راهپیمایی آمده است:مردم ولایت مدار،بصیر و همیشه در صحنه سروستان،فردا با حضور با شکوه و پرشور خود در مراسم راهپیمایی یوم الله سیزده آبان ،بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)،شهدا و مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تجدید میثاق خواهند کرد.

تشکل های مختلف دانش آموزی و دانشجویی،بسیجیان،کسبه و بازاریان، ارگانها، نهادها دولتی،طلاب و رحانیون و کلیه گروههای مردمی شهرستان سروستان با صدور بیانیه هایی  برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کرده اند.

خاطر نشان می شود این مراسم فردا در سروستان از ساعت 10/30 صبح و از جلو ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران این شهرستان آغاز و به سوی مصلی نماز جمعه ادامه خواد داشت.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان