کد خبر: ۳۷۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

نتیجه شدت باران در آباده چیزی جز آب گرفتگی معابر نیست

آسمان آباده (ساعت 8 بعدازظهر شنبه)، دقایقی به شدت شروع به باریدن کرد که نتیجه آن چیزی جز آب گرفتگی معابر نبود.

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما؛ در اثر بارندگی شدید بسیاری از مناطق آباده از جمله بلوار چمران، بلوار استقلال، خیابان هفده شهریور، میدان ولیعصر، خیابان قدس و برخی خیابان ها و محلات دیگر به علت فقدان جوی های بزرگ در هدایت آب‌های سطحی دچار آب گرفتی می شود که به منظور جلوگیری از ترافیک ماموران راهور در برخی از نقاط مرکزی شهر به هدایت ترافیک پرداختند.

شهر بار دیگر شاهد مناظری عجیب بود از جمله زنانی که با فرزند خردسال در آغوش خود، با شروع بارش در پیاده روهای مملو از آب از سویی به سوی دیگر می دویدند. عده ای با غرق شدن پلهای ارتباطی با پیاده روها در میان مملویی از آب کف خیابان ها و خودروهای عبوری هاج و واج شده بودند.

با مسدود شدن این خیابان ها در هنگام بارندگی و آب گرفتگی، شهروندان مجبورند برای رسیدن به نقاط دورتر از مرکز شهر مسیرهای طولانی را طی کنند که باید به همه این مشکلات، نبود تاکسی های شهری در شب هنگام را نیز اضافه کرد.

امیدواریم مسئولین شهر بخاطر جلوگیری از ایجاد مشکلات ناشی از آب گرفتگی، سیستم حمل و نقل عمومی را در چنین مواقعی با جدیت بیشتر ترقیب به ارائه خدمات و انتقال شهروندان به مسیرهای فرعی نمایند و معضل آب گرفتگی چند روز گذشته بار دیگر این سوال را به ذهن شهروندان آباده متبادر نکند که وقتی بلوار استقلال و برخی خیابان های فرعی که فارغ از خطوط تاکسی شهری هستند، آیا وظیفه مسئولان نیست که وسایل نقلیه عمومی را به این محل ها عازم کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی آباده نما بنا به رسالت دیرینه خود در انتشار مطالبات مردم از مسئولین پیگیر این معضل خواهد بود لذا از کلیه مخاطبین نیز می خواهیم با انعکاس نظرات خود در رفع این معضل ما را یاری کنند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آباده ای
Sweden
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱
0
والا چی بگم مسئمل های آباده خواب تشریف دارند