کد خبر: ۳۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

ازنظرمردم نیروی انتظامی پیشانی جمهوری اسلامی است

مشاور عالی فرماندهی ناجا گفت: کارکنان نیروی اننتظامی باید خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه شرعی خود بدانند و کاری را که برای مردم انجام می‌دهند بزرگ جلوه ندهند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محسن اسماعیلی صبح امروز در افتتاح دومین دوره بصیرت کارکنان فرماندهی انتظامی فارس اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی در نظر مردم است و کارکنان ناجا باید با بهترین برخورد جوابگوی مراجعان باشند.

وی به افزایش حس اعتماد و ارزش‌گذاری جامعه برای کارکنان ناجا اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی خدمت‌گزار در اختیار جامعه در نظرسنجی‌های اخیر رشد بالایی در این زمینه داشته است.

این مسئول اضافه کرد: کارکنان این نیرو باید خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه شرعی و دینی خود بدانند و کاری را که برای مردم انجام می‌دهند بزرگ جلوه ندهند.

اسماعیلی در مورد اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت کارکنان ناجا ابراز داشت: رشد آگاهی و کارآمدی پرسنل ناجا در زمینه‌‌‌های عقیدتی سیاسی و آگاهی از تحولات ایران و جهان از مهم‌ترین اهداف این دوره‌ها است.

مشاور عالی فرماندهی ناجا خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌های به عمل آمده از دوره‌های بصیرت به اثرگذاری و نقش مهم این دوره‌ها برای کارکنان پی برده‌ایم.

وی در پایان گفت: امنیت یک حقیقت عینی و ذهنی در جامعه امروز است و رسانه‌ها باید این حس را به خوبی به مردم منتقل کنند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان