کد خبر: ۳۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

توجه به نقش محوری خانواده در اصلاح سبک زندگی

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس گفت: خانواده می‌تواند در اصلاح سبک زندگی نقش محوری ایفا کند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، امیر رئوف بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز مشاوره فرهنگ‌سرای خانواده شهرداری شیراز اظهار داشت: خانواده به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه در مراحل مختلف تربیت افراد می‌تواند موثر باشد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس ابراز داشت: خانواده می‌تواند در اصلاح سبک زندگی نیز نقش محوری ایفا کند و افراد را  برای زندگی بهتر پرورش دهد.

وی گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید با نگاه دانش‌بنیان و برنامه‌محور گام برداریم تا به نیازهای اصلی شهروندان در مسائل معنوی پاسخی منطقی و کارشناسانه دهیم. 

رئوف با اشاره به اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حرکات سازنده‌ای برای سعادت بشری صورت گرفته است، تصریح کرد: اقدامات سخت‌افزاری مهمی انجام شده و باید با نگاه دقیق در حوزه نرم‌افزاری و مواردی مانند اصلاح سبک زندگی نیز گام‌های جدی و علمی برداریم.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: کشور ما راه ترقی را با سرعت طی کرده و اینک در رتبه شانزدهم تولید علم در جهان هستیم و در پیشرفت علم نیز در جایگاه ارزشمندی قرار گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید با ایجاد مراکز تخصصی شرایطی فراهم شود تا شاهد بالندگی و شکوفایی بیشتر در حوزه شهروندی و فرهنگ شهروندی باشیم. 

به گزارش فارس، همزمان با روز تکریم خانواده مرکز تخصصی مشاوره فرهنگ‌سرای خانواده شیراز با همت حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز به بهره‌برداری رسید.

در این مرکز مشاوره‌های مختلف در مقاطع مختلف سنی توسط کارشناسان ارشد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان