کد خبر: ۳۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

درخشش شهرداری شیراز در مدیریت سلامت اداری

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از کسب مقام سوم مدیریت سلامت اداری در کشور توسط شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علی زحمتکش عصر امروز در دویست و هفتادمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز در سال جاری بعد از تهران و مشهد در رتبه سوم مدیریت سلامت اداری قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با فساد، قوه قضائیه و وزارت دادگستری مامور بررسی سلامت اداری شده‌اند و شاخص‌هایی مانند تکریم ارباب رجوع و حفظ سلامت اداری سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زحمتکش ادامه داد: رفتار مناسب با مردم، دقت در عملکردها، حفظ سلامت نفس کارمندان و امانتداری از دیگر مواردی است که در این بررسی لحاظ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان بزرگانی مانند آیت‌الله جنتی، مکارم شیرازی و سایر علما بر وجود گرانی در کشور، بیان کرد: گران شدن بسیاری اقلام انکارناپذیر است و با توجه به افزایش قیمت لوازم خودرو باید در زمینه افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس با هماهنگی فرمانداری اقدام لازم انجام شود.

شهردار شیراز نیز در این نشست گفت: ظرف یک ماه آینده نخستین کارگاه تفکیک در مقصد زباله به ظرفیت 250 تن در یک شیفت کاری در منطقه برم شور افتتاح می‌شود.

علیرضا پاک فطرت در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: بافت فرسوده شیراز یک‌هزار و 700 هکتار کمیسیون ماده پنج نیست، بلکه 3 هزار هکتار بوده و اگر قرار است تخفیفی داده شود باید در تمام این وسعت انجام شود.

در این جلسه رمضان امینی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز در گزارشی به تشریح عملکرد نیروگاه تولید برق از زباله در سایت برم شور پرداخت.

 

نظرات بینندگان