کد خبر: ۳۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

خروج پایانه‌های مسافربری از مرکز شهر شیراز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری شیراز گفت: پایانه‌های مسافربری از سطح شهر شیراز خارج می‌شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، ناصر کمالی‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایانه‌های مسافربری حمل و نقل برون‌شهری از شیراز به ورودی‌های این شهر منتقل می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری شیراز ابراز داشت: شهرداری مصمم است تا با جایگزین کردن پایانه‌های جدید، ارائه خدمات در پایانه‌های فعلی را به تدریج متوقف کند.

وی گفت: به زودی پایانه مدرس به ابتدای بلوار ولایت و پایانه امیرکبیر به بعد از پلیس راه شیراز - بوشهر منتقل می‌شود.

کمالی‌نیا ادامه داد: با توجه به پیشرفت شهر از سمت شمال غرب و سکونت جمعیت قابل توجه در آن مناطق، شهرداری شیراز به دنبال احداث پایانه شمال‌ غرب شیراز در کنار ایستگاه راه‌آهن است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری شیراز اضافه کرد: پایانه جدیدی نیز در نزدیکی منطقه اکبرآباد احداث می‌شود تا به تدریج ارائه خدمات از پایانه‌های داخل شهر حذف شوند.

وی ابراز داشت: شهرداری شیراز مصمم است تا با ارائه خدمات مناسب در پایانه‌های این شهر شرایطی را فراهم کند تا زائران سومین حرم اهل بیت (ع) به راحتی به شیراز سفر کنند.

کمالی‌نیا تصریح کرد: در حال حاضر شهروندان می‌توانند از خدمات هوشمند پایانه‌ها و دریافت رایگان بلیت در منزل به منظور کاهش سفرهای درون‌شهری بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری شیراز با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند توشه و بار خود را به دفاتر پیشخوان تحویل دهند، اضافه کرد: با همکاری این دفاتر، کار انتقال توشه سفر و بار مسافران با صرفه‌جویی و به سرعت انجام می‌شود و مسافران به راحتی در مقصد توشه خود را دریافت می‌کنند.

وی گفت: پایانه شهید‌ کاراندیش شیراز با خدماتی مانند امانت دادن کتاب، خانه مادر و کودک، خوابگاه رانندگان و ... به دنبال ارائه خدمات مناسب به زائران است.

کمالی نیا ابراز داشت: به زودی با همکاری سازمان اتوبوسرانی زمینه حمل و نقل بین پایانه‌ها و اماکن متبرکه شهر از طریق سرویس‌های شهری ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری شیراز در پایان گفت: در پایانه شهید کاراندیش روزانه بیش از 33 هزار مسافر خدمات دریافت می‌کنند که این آمار سالانه به بیش از 20 میلیون نفر می‌رسد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان