کد خبر: ۳۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

تغییر مدیران نباید برنامه‌ها را تغییر دهد

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌‌ها باید دائمی شوند و با جا به جایی مدیران تغییری در برنامه‌ریزی‌ها پدید نیاید.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، کمال فیروزآبادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم داراب که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌ریزی مدون و دقیق باید در تمام مناطق و برای تمام مدیران کشور وجود داشته باشد تا تصمیم‌گیری‌ها دائمی شوند و با جا به جایی مدیران تغییری در برنامه‌ریزی‌ها پدید نیاید.

وی با بیان اینکه فرمانداران داراب با حساسیت بالاتری نسبت به سایر نقاط استان فارس انتخاب می‌شوند افزود: فرماندار جدید داراب باید کارهای خود را با برنامه‌های از قبل تعیین شده و اهداف درازمدت این شهرستان پیش ببرد.

امام جمعه داراب نیز در این مراسم اظهار داشت: سعادت هر اجتماع و کشوری در سایه انسجام و همدلی به دست می‌آید و این وی‍ژگی بین مسئولان داراب وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمد صادقی با بیان اینکه دامن زدن به اختلافات و اختلاف انداختن بین مردم و مسئولان از ناحیه هر کسی که باشد خیانت به کشور است اضافه کرد: هر صدایی که دال بر اختلاف باشد صدای شیطان و نفاق است.

نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خواستار همدلی، وحدت، همیاری و تلاش مسئولان داراب در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان شد و خاطرنشان کرد: تمام مسئولان باید دست در دست یکدیگر حرکت‌های ارزشمند در راستای عمران و آبادانی داراب داشته باشند.

محمد احمدی ادامه داد: هر چند جا به جایی فرماندار و مسئولان به نفع شهرستان داراب نیست اما خوشحالیم که فرمانداران داراب به پست‌های بالاتر از فرمانداری برای خدمتگزاری به مردم منتقل شده‌اند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تخصص، تعهد، غیربومی بودن، سابقه برگزاری انتخابات و توانایی در اداره امور شهرستان داراب از معیارهای انتخاب سرپرست فرمانداری داراب است.

در ادامه کرامت قاسمی سرپرست فرمانداری داراب رویکرد خود را حرکت بر محور وحدت، هماهنگی، تعامل و ارتباط نزدیک معرفی کرد و افزود: تکلیف و رسالت ما خدمتگزاری به مردم است و با همراهی و همکاری و همت بلند مسئولان در راستای رفع نیازهای مردم تلاش می‌کنیم.

فرماندار پیشین داراب نیز در این جلسه خدمت به مردم  را یکی از کارهای ارزشمندی دانست که توفیق انجام آن شامل حال همگان نمی‌شود.

محمدرضا تدین خاطرنشان کرد: در حد توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده‌ام و امیدوارم خدا از من راضی باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات 14 ماهه فرماندار پیشین داراب قدردانی و کرامت قاسمی طی حکمی از طرف استاندار فارس به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش فارس، قاسمی اهل روستای صغاد آباده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاوره است که دو سال به عنوان بخشدار مرکزی آباده و چهار سال به عنوان معاون فرمانداری این شهرستان خدمت کرده است.

ریاست آموزش و پرورش سرچهان، معاونت آموزشی دانشگاه آزاد آباده و ریاست دانشگاه علمی کاربردی آباده از دیگر پست‌هایی بوده که قاسمی در آنها خدمت کرده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان