کد خبر: ۳۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱

اجرای 300 برنامه در هفته بسیج در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه ثار‌الله شیراز گفت: در هفته بسیج بیش از 300 برنامه توسط این ناحیه در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج محلات، ادارات، مدارس، شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پخش فراورده‌های نفتی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، منصور میرزائیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این هفته همایش بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت و همایش 2 هزار نفری بسیجیان همیار شهرداری نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب شعر، شب خاطره با موضوع محرم و بسیج و همایش ورزشکاران بسیجی با عنوان «جوانمردی و غیرت عاشورایی» از دیگر برنامه‌های قابل ذکر در هفته بسیج است.

میزائیان ادامه داد: همایش «زینب‌شناسی و رسالت زینبیون» و اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس و برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی برای بسیجیان در این هفته در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم اعزام شده و علاوه بر درمان رایگان مردم، اهدای خون توسط بسیجیان نیز در فهرست برنامه‌ها قرار دارد.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، نخستین طرح اقتصاد مقاومتی (تولید قارچ) که توسط بسیجیان در سالنی به متراژ یک‌هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است، در این هفته افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته بسیج مسابقات ورزشی، کوهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

میرزائیان در ادامه ابراز داشت: در هیئت‌های پایگاه‌های مقاومت نیز مراسم عزاداری، سینه‌زنی و قرائت زیارت عاشورا و دعای ندبه به روال هر سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این هفته بسیجیان به دیدار خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران می‌روند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در ادامه گفت: سایت‌های اطلاع‌رسانی پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز در همین هفته به طور رسمی فعال می‌شوند.

وی اضافه کرد: مجمع عالی اقشار بسیج سپاه ناحیه ثارالله با حضور مدیران و مسئولان استانی در هفته بسیج برگزار می‌شود.

همایش هم‌اندیشی تبیین اقتصاد مقاومتی با حضور کارشناسان بسیجی، همایش ایستادگی و مقاومت عاشورایی، همایش تجلیل از نخبگان و فعالان نمونه بسیج در عرصه‌های پژوهشی، عملیاتی، قرآنی و سازندگی دیگر مواردی بود که فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در این نشست به آن اشاره کرد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه‌های «بسیج و محرم»، «بسیج و امر به معروف و نهی از منکر» و «بسیج در امتداد عاشورا» خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای مناطق شهری شیراز، تاسیس چند پایگاه مقاومت و افتتاح ساختمان تعدادی از پایگاه‌ها نیز در هفته بسیج در دستور کار سپاه ناحیه ثارالله قرار دارد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: برنامه ، هفته ، بسیج ، شیراز ، شیرازه
نظرات بینندگان