کد خبر: ۳۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱

ثبت نام 19 هزار لامردی در طرح پزشک خانواده شهری

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد از ثبت نام 19 هزار نفر از اعضای خانواده‌های شهر لامرد در طرح ملی پزشک خانواده خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس محسن گودرزی امروز در لامرد اظهار داشت: از جمعیت 25 هزار نفری شهر لامرد تاکنون ثبت نام کاغذی 19 هزار نفر از اعضای خانواده‌هایی که در شهر لامرد سکونت دارند در طرح ملی پزشک خانواده انجام شده است.

وی افزود: همچنین از این تعداد، ثبت‌نام اینترنتی 12 هزار نفر از اعضای خانواده‌هایی که پیش از این کد اپراتور از سامانه دریافت کرده‌اند، صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد در مورد تعداد پزشکان طرح ملی پزشک خانواده شهری در شهر لامرد، گفت: 9 پزشک شهری آماده خدمات‌رسانی به اعضای خانواده‌های زیر مجموعه خود بوده که در این طرح هفت پزشک از بخش دولتی و دو پزشک بخش خصوصی هستند.

گودرزی اضافه کرد: در طرح ملی پزشک خانواده شهری چهار داروخانه مستقر در شهر لامرد و دو آزمایشگاه نیز آماده خدمات‌رسانی هستند.

این مسئول با بیان اینکه پزشک خانواده موظف است روزانه 32 بیمار خود را ویزیت کند، ادامه داد: تمام پزشکان عضو طرح ملی پزشک خانواده موظف هستند روزانه 32 بیمار زیر پوشش را خود ویزیت کنند و افزایش این تعداد بستگی به نظر شخص پزشک دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر آن بیماران باید فقط در مدت هشت ساعت کار پزشک خانواده به مطب مراجعه کنند و در تمام برگ‌های دفترچه بیمه مهر پزشک مورد نظر خانواده درج شده باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد تعداد پایگاه‌های بهداشتی در سطح شهرستان لامرد را هفت پایگاه اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر 34 خانه بهداشت و هفت پایگاه بهداشتی در سطح شهرستان لامرد مستقر هستند.

گودرزی در ادامه سخنان خود از اعضای خانواده‌هایی که در شهر لامرد سکونت دارند درخواست کرد هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل مدارک و انجام ثبت نام در طرح ملی پزشک خانواده شهری اقدام کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان