کد خبر: ۳۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱

پرداخت عوارض قانونی سازمان‌های دولتی به شهرداری

شهردار جهرم گفت: سازمان‌های وابسته به دولت عوارض خود را به شهرداری پرداخت کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علیرضا صحرائیان اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل در مورد موانع سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در این استان، فرهنگ‌سازی، آماده‌سازی و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری است و باید به منظور جذب سرمایه‌گذار در جامعه فرهنگ‌سازی کرد.

وی افزود: در شهرهای کوچک نیز باید این امر محقق شود تا شهروندان مشارکت سازمان‌ها و نهادهای اداری با بخش خصوصی و امتیازدهی لازم را نوعی تخلف و یا ناعدالتی به حساب نیاورند.

شهردار جهرم ابراز داشت: سازمان‌ها و ارگان‌های سطح شهر نیز باید با برنامه‌ریزی، مشارکت و اتحاد نسبت به اجرای زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری جهرم در راستای تحقق شعار امسال توسط رهبری معظم انقلاب، بیان کرد: مشارکت در نمایشگاه‌های مختلف، تشکیل دفتر سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی، عقد قرارداد با مشاور و تهیه شش بسته سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ‌هزار و 600 میلیارد ریال شامل پارک بانوان، پارک خانواده، مجتمع تجاری کاج، مجتمع تجاری آزادگان، پارک جنگلی و مجتمع تجاری جهرم از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این ارگان از ابتدای سال تا کنون بوده است.

صحرائیان با بیان اینکه در سطح شهر سازمان‌هایی هستند که باید عوارض را به شهرداری پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: عمده این ارگان‌ها، سازمان‌های وابسته به دولت هستند که جای خالی حمایت آنها به طور کامل احساس می‌شود.

شهردار جهرم تصریح کرد: امیدواریم این حمایت‌ها  انجام شود تا حداقل اعتبار لازم برای تأمین مالی اجرای زیرساخت‌های لازم به منظور جذب سرمایه فراهم شود.

 

نظرات بینندگان