کد خبر: ۳۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۱

نباید اجازه داد تا آمریکا بر علیه ما اجماع درست کند

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی در مورد رابطه با آمریکا گفت: نباید اجازه داد تا آمریکا بر علیه ما اجماع درست کند نباید زمینه و امکان برای سوء استفاده دشمن به  بهانه حمله به ایران را داد.

به گزارش شیرازه به نقل از عصر فارس، دکتر جعفرقادری در خصوص مشکلات مالیاتی کشور گفت: مشکل مالیاتی کشور را پاییه مالیاتی است، اول باید پاییه مالیات را در کشور توسعه داد و در سالهای بعد قیمت مالیات را افزایش داد.

قادری خاطرنشان کرد،سهم مالیات نسبت به تولید ملی پائین است و مقدار آن 7%بوده در صورتی که در کشورهای دیگر این مالیات 20% است، اکنون مالیات بر ارزش افزوده در کشور 5% است و قرار است تا 3 سال آینده افزایش نیابد .که البته برای هم خوانی با عدالت باید هرکسی که بیشتر مصرف می کند باید بیشتر مالیات پرداخت کند ولی در شرایط کنونی موافق افزایش مالیاتها نبوده بلکه بدنیال اصلاح قانون هستیم.

سخنگوی کمیسیون تولید ملی افزود: مشکل کنونی تورم رکودی است و یکی از ابزارهای که می تواند این مشکل را برطرف کند کاهش مالیاتها است با توجه به اینکه درآمد نفتی مقداری کاهش یافته باید مالیات بر ارزش افزوده را افزایش ندهیم و حق بیمه کارفرما را از 23% به 13% کاهش داده و بجای آن ظرفیتهای جدید درآمدهای مالیاتی را فعال و فرهنگ مالیاتی را در کشور به کمک مشوقها بیشتر از گذشته جا بیندازیم.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی در مورد رابطه با آمریکا اظهار داشت:اصولا طرح رابطه با آمریکا نباید مطرح شود، با داشتن رابطه با آمریکا مشکل ما حل نمی شود، تا زمانی که آمریکا خوی استکباری دارد بین ما اصطکاک وجود دارد.

دکتر قادری ادامه داد: باید در این رابطه منطقی عمل کرد و از ظرفیتهای کشور های مخالف آمریکا استفاده نمود، سیاست خارجی ما حالت تهاجمی دارد و در منطقه کشورهای زیادی از انقلاب ما الگو گرفتند و باید آن را حفظ کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما از حق هسته ای خود که غنی سازی است به هیچ وجه کوتاه نمی آییم و از آن عدول نمی کنیم نباید اجازه داد تا آمریکا بر علیه ما اجماع درست کند نباید زمینه و امکان برای سوء استفاده دشمن به  بهانه حمله به ایران را داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد: این رژیم رو به نابودی است حمله اخیر به بهانه انتخابات و فشارها از درون بوده که به زعم خود با این حمله از حکومتهای منطقه زهره چشم می گیرد،ولی خوشبختانه با مقاومت جوانان فلسطینی ناکام مانده و نتیجه نخواهند گرفت.

نظرات بینندگان