کد خبر: ۳۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۱

هتک حرمت به امام حسین(ع) توسط یک استاد دانشگاه

هتک حرمت به امام حسین(ع) توسط یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد دیروز در حین تدریس صورت گرفت که موج شدیدی از اعتراضات دانشجویان را به همراه داشت که امروز در محوطه دانشگاه  مراسم زنجیر زنی وسینه زنی را به پا داشتند.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروز آنلاین درست همان روزهایی بود که با سوزاندن صفحات شریف قرآن باز هم دلمان را سوزاندند. روزهایی که عده ای اجنبی به ظاهر مسیحی  دست به کار آتش زدن بر دل مسلمین شدند. اتفاق جدیدی نبود. توهین به مقدساتمان را می گویم، اما هربار تکرارش التهاب دل را بیشتر می کرد. یک روز کشیشی که قرآن سوزاند و برای توجیه کارش او را دیوانه خواندند و روز دیگر سربازانی آمریکایی در افغانستان که کارشان با توجیه سخیف دوری از خانواده و فشار روانی به قول خودمان ماست مالی شد.

به فرض که آن کشیش دیوانه بود و آن سربازها تحت فشار عصبی و به نوعی دیگر دیوانه، اما آن کاریکاتوریست دانمارکی هم دیوانه بود؟ کاریکاتوریستی که پیامبر رحمت –صلی الله علیه و آله وسلم- را در هیبت یک تروریست ترسیم کرد. سلمان رشدی ای که کتاب سراسر توهینش به نبی مکرم اسلام (ص) اعتقادات مسلمانان را هدف گرفت و در اندک زمانی نیز پر فروش شد. آن کارگردانهای فیلم های ضد اسلام، آن خوانندگان هم دیوانه بودند؟ گفتم خواننده و باز هم التهاب دلم بیشتر شد. احتمالا خوب می دانید منظورم چیست. خواننده ای که حتی از آوردن نامش ابا دارم. خواننده ای که لقب ایرانی را یدک می کشد و لژ نشین انگلیس و آلمان است. خواننده موسیقی های رپ که سالها آهنگ های زیر زمینی اش در توهین و انتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران سروصدا بر پا می کرد، و مثل صدها خواننده گریخته از وطن آهنگ های مملو از الفاظ رکیکش بین افراد محدودی دست به دست می شد.

اما این روزها که اسم شاهین نجفی می آید کسی یاد شعرهای ضد نظام نمی افتد، بلکه همه یک جمله در ذهنشان تداعی می شود: توهین به امام هادی علیه السلام. توهینی که در آخرین آلبوم او به نام «نقی» رخ داده بود. آهنگی موهن که در آن به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، خدا و امام هادی (ع) به راحتی توهین می شود و اسامی این بزرگواران در کنار الفاظی رکیک به کار برده می شود.

مردم نارحت اند و عصبانی تا اینکه حکم ارتداد ملعون از سوی آیت الله صافی صادر می شود و رسانه ها و به ویژه فضای مجازی به صورت خود جوش دست به کار می شوند. هر روز اخباری مبنی بر خوشحالی از انی حکم ارتداد به گوش می رسد و هر کس سعی می کند در حد توانش در راه اجرای حکم ارتداد که قتل توسط مسلمانان است دست به کار شود. یکی شعر می گوید، خواننده ای به تبعیت از مراجع در حد توانش برای کشتن او جایزه می گذارد، دیگری کلیپ و می سازد و آن یکی دست به قلم می شود و متنی می نویسد و دیگری پوستر طراحی می کندو … . هرکس به هر شیوه ای که می تواند وارد عمل می شود.  آری هر کس.

حال این استاد دانشگاه که ازخانواده ای مذهبی که پیشرو در عرصه های مختلف انقلاب بوده اند چرا؟

چرا یک استاد دانشگاه که ازچنین خانواده ای مذهبی که بایستی الگوی جوانان ودانشجویان در تمام عرصه های مذهبی و عاشورایی باشد، دست به چنین اقدام ناپسند بزند؟

شاید این هم جز همان دیوانه ها باشد!

شنیده ها حاکی از آن است که دانشجویان دانشگاه آزاد و علمی کاربردی شهرستان دیگر حاظر به رفتن سر کلاس این استاد نیستند و خواستار اشد مجازات هستند.

اخبارتکمیلی متقاعبا اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان