کد خبر: ۳۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۱

حمایت مسوولان باعث دلگرمی بخش خصوصی می شود

صاحب امتیاز باشگاه برق شیراز گفت : حمایت مسوولان استان و دست اندر كاران ورزش باعث دلگرمی بخش خوصی می شود.

به گزارش شیرازه به نقل از  ایرنا، حسین فارسی در دیدار با نایب رییس فدراسیون فوتبال بیان داشت: با عشق و خدمت به جوانان استان فارس و تیم محبوب برق قدم به عرصه فوتبال گذاشتیم و انتظار داریم برای رسیدن به جایگاه واقعی تیم برق،ما را حمایت كنند.

وی افزود: فوتبال فارس توانمندیدهای زیادی دارد اما هواداران باید حوصله بیشتری داشته باشند تا براسا س برنامه ای كه برای تیم محبوبشان درنظرداریم، باكمك یكدیگر و به دور ازهرگونه جنجال، برق را به لیگ برتر باز گردانیم.

رییس هیات مدیره باشگاه برق شیرازضمن انتقاد ازبرخی هواداران كه با بكار بردن الفاظ ركیك منجر به شكسته شدن قداست باشگاه می شود، گفت: بردن با هر قیمت برای ما ارزشی ندارد و آنچه كه مهم است، حفظ حرمت هاست و امیدوارم دیگر بر روی سكوهای ورزشگاه شاهد اینگونه ناهنجاریها نباشیم.

فارسی افزود:ازفدراسیون فوتبال انتظار داریم آنچه كه حق است در نظر داشته باشند و اینكه دو بازی كه یك مشكل داشته و یكی را تجدید می كنند ودیگری سه برصفر به سود حریف می گذارند، با قانون منطبق ندارد.

وی اضافه كرد: منتظرهستیم شورای استیناف فدراسیون فوتبال به این موضوع مهم هر زودتر رسیدگی نماید تا تكلیف مشخص شود.

وی ادامه داد: در دیدار با شهرداری تبریز اگر چه حركت برخی تماشاگران را محكوم می كینم اما دراین بازی اشتباه هایی ازسوی داور صورت گرفت كه اعتراض تماشاگران را بدنبال داشت و بازی نیمه تمام ماند و امیداریم تكلیف این دیدار هم به زودی مشخص شود .

فارسی درمورد بدهی های گذشته باشگاه برق شیرازافزود:طی سه ماه آینده بدهی ها را تسویه حساب می كنیم و جای نگرانی نیست و دوست داریم بازیكنان تیم برق بدور از هر گونه نگرانی به كارشان ادامه دهند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال هم در این نشست گفت : موفقیت تیم های فوتبال فارس در مسابقات مختلف باعث خوشحالی مردم می شود.

سید محمد هادی آیت آلهی ادامه داد: حرمت ها باید حفظ شود و نباید اجازه داد برخی از روی سكوها با بكار بردن الفاظ ركیك باعث ایجاد تنش شوند و هواداران واقعی برق باید هوشیارباشند تا تیم محبوشان ضررنكند.

وی گفت: پی گیر مشكلات بوجود آمده برای تیم برق از راه های قانونی هستم.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز هم ضمن تشكراز عوامل اجرایی فوتبال فارس طی چند دیدار برگزارشده در لیگ دسته اول گفت: در این مدت همكاری بسیار خوبی صورت گرفته و این روند نیزادامه دارد.

حیدرعلی كامیاب افزود:مذاكرات خوبی هم با مسوولان فدراسیون فوتبال در مورد مشكلات بوجود آمده برای تیم برق داشتیم وازآنها خواسته ایم كه تنها قانون اجرا شود.

وی گفت: ازتماشاگران واقعی برق می خواهیم هوشیارانه عمل كنند و تابع احساسات نشوند تا بتوانیم خواسته آنها را برآورده سازیم و تیم را به روزهای اوجش باز گردانیم .

تیم فوتبال برق شیراز درهفته 12 مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های ایران\' جام آزادگان \' روز پنحشنبه 9 آذرماه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به مصاف تیم فولاد یزد می رود.

اكنون تیم برق در گروه دوم این مسابقات با انجام 10 بازی و 14 امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان