کد خبر: ۳۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱

جاده برازجان -شیراز یک‌طرفه شد

فرماندار شهرستان دشتستان از ریزش کوه در جاده برازجان به شیراز و همچنین یک طرفه شدن این جاده خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ریزش کوه در محور اصلی برازجان به شیراز در حوالی ایستگاه شهید صلاحی روی داده است و این محور را موقتا به صورت یک‌طرفه درآورده است.

غلامحسین خسروی به بارندگی‌های عصر دیروز در شهرهای مختلف این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: بارندگی‌های شدید در محور مذکور باعث ریزش قسمت‌هایی از کوه شده است که گروه‌های مختلف امدادی و راهداری در محل حضور یافته‌اند و مشغول رفع مشکل هستند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی مسیر باشیم.

فرماندار دشتستان در ادامه به آبگرفتگی معابر در بسیاری از شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: علاوه بر آب‌گرفتگی معابر، قطعی برق نیز در برخی مناطق گزارش شده است که گروه‌های مختلف شهرداری و اداره برق در حال رفع مشکلات هستند.

وی در اداه با بیان اینکه این بارندگی‌ها و باد و طوفان خسارات جانی در این شهرستان در پی نداشته است، اضافه کرد: خسارات الی نیز در آینده بررسی و اعلام خواهد شد.

خسروی از بسیج همه امکانات ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بارندگی‌های بسیار زیادی در ساعات اخیر در شهرستان دشتستان داشته‌ایم که موجب خساراتی نیز به بخش کشاورزی شده است.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان