کد خبر: ۳۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱

شناسایی توانمندی‌های فرهنگیان جوان فارس

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل جوانان مستعد فرهنگی، بانک اطلاعاتی توانمندی‌های فرهنگیان جوان فارس تشکیل شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمدعلی چوبینی اظهار داشت: از تمام فرهنگیان جوان علاقه‌مند به همکاری با گروه مشاوران جوان اداره کل آموزش و پرورش فارس دعوت به همکاری می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص و دانش‌مدار جزو دارایی‌های یک سازمان است، تصریح کرد: افراد شاغل در هر سازمان، نقشی کلیدی در رشد و توسعه همه‌جانبه آن سازمان بر عهده دارند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان ادامه داد: در صورت استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند موجود در این استان، کثرت نیروهای مستعد و متعهد جوان در سطح آموزش و پرورش فارس، آینده درخشانی را برای نظام تعلیم و تربیت این استان نوید می‌دهد.

این مسئول ابراز داشت: در این راستا تمام فرهنگیان علاقه‌مند که دارای حداکثر 35 سال سن بوده و در زمینه‌های مختلف دارای توانمندی‌هایی هستند، می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی امور جوانان آموزش و پرورش فارس به آدرس http://javanan.farsedu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعاتی خود،اقدام کنند.

چوبینی خاطرنشان کرد: کارگروهی متشکل از جمعی از جوانان فرهنگی تمام اطلاعات ثبت شده در سامانه را جمع‌بندی و استخراج کرده و به فراخور برنامه‌های آموزش و پرورش از توانمندی‌های افراد استفاده می‌شود.

 

نظرات بینندگان