کد خبر: ۳۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱

راه‌اندازی کمیته حمایت از معلولان در شیراز

فرماندار شهرستان شیراز گفت: کمیته حمایت از معلولان با حضور افراد معلول صاحب نظر در شهرستان شیراز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر به معلولان و رفع معضلات آنها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی، کمیته‌ای متشکل از افراد معلول صاحب نظر در این حوزه‌ها راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: طرح تشکیل کمیته حمایت از معلولان در فرمانداری شیراز مطرح شده و این کمیته به‌ زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

فرماندار شهرستان شیراز در ادامه با تاکید بر ضرورت حل مشکلات مربوط به معلولان به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و ابراز داشت: مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای معلولان با جدیت دنبال شده و تاکنون برخی از دستگاه‌ها و نهادها از جمله شهرداری برای آماده‌سازی منظر و بستر شهری ویژه معلولان اقداماتی را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه روند مناسب‌سازی ویژه معلولان باید با برنامه‌ریزی دقیق دنبال شود گفت: برنامه‌های ارائه شده باید در مدت زمان مناسبی عملیاتی شوند ضمن اینکه در این زمینه اقداماتی در سند توسعه پیش‌بینی شده که برای تحقق آن باید اتاق فکر ایجاد کرد و با تعهد به آنها پرداخت.

وی در پایان با بیان اینکه انسان باید در مقابل وظایف و مسئولیت‌هایی که دارد متعهد باشد خاطرنشان کرد: اگر مسئولی در مقابل وظایف خود کوتاهی کند باید در برابر خدا پاسخگو باشد و ما نیز اگر در قبال مسئولیت واگذار شده کوتاهی کنیم آسیب می‌بینیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان